Перегляд за Автор "Voloshko Hanna Valeriivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До проблеми визначення «готовності до превентивної діяльності» майбутніх педагогів(2014) Волошко Ганна Валеріївна; Voloshko Hanna ValeriivnaУ статті аналізується поняття «готовності до превентивної діяльності» майбутніх педагогів. Дане поняття автор визначає як найвищий рівень професійної компетентності, що передбачає оволодіння студентами системою превентивних знань, умінь і навичок, їх активну громадянську позицію, здатність розв’язувати творчі завдання превентивного напряму, прогнозувати й моделювати ситуації попередження наслідків негативної соціалізації, володіти методикою формування у школярів позитивно спрямованої поведінки. Автор визначає аспекти формування готовності до превентивної діяльності майбутніх педагогів, зазначає основні умови формування готовності до превентивної діяльності майбутніх педагогів.Документ Курсова робота з педагогіки: методичні основи організації дослідження та орієнтовна тематика(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Волошко Ганна Валеріївна; Voloshko Hanna Valeriivna; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna AnatoliivnaУ навчально-методичному посібнику викладено основні етапи роботи над курсовим дослідженням, вимоги до оформлення та захисту. Матеріали допоможуть студентові вибрати актуальну тему курсової роботи відповідно до особливостей майбутньої педагогічної діяльності, наукових інтересів та індивідуальних можливостей. Для студентів та викладачів педагогічних закладів вищої освіти.Документ Підготовка майбутніх педагогів до реалізації превентивного виховання в загальноосвітніх закладах(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Волошко Ганна Валеріївна; Voloshko Hanna ValeriivnaУ статті розкрито поняття «превентивна педагогіка» та «превентивне виховання». Виділено їх завдання та функції, охарактеризовано шляхи підготовки майбутніх педагогів до реалізації превентивного виховання в загальноосвітніх навчальних закладах.Документ Сучасні виклики інформаційного суспільства в аспекті формування медіаграмотності майбутніх педагогів(2015) Волошко Ганна Валеріївна; Voloshko Hanna ValeriivnaУ статті наголошується, що в останні роки все актуальнішою стає проблема впровадження медіаосвіти в межах освітнього процесу, спрямовані на розвиток медіа-культури в суспільстві, підготовка індивіда до ефективної взаємодії із сучасною системою мас-медіа, включаючи як традиційні, так і сучасні медіа. Як висновок, автор стверджує, що недоліки в системі освіти в процесі медіатизації можна виправити за допомогою якісної оптимізації процесу навчання через використання засобів масової інформації й активне залучення нових медіа як інструменту для вивчення. Одним із таких інструментів може стати соціально-виховна реклама як засіб навчально-виховної роботи та розвитку медіаграмотності майбутнього вчителя.Документ Теорії та технології інноваційного розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя в контексті концепції «Нова українська школа(2021) Кривонос Ольга Борисівна; Kryvonos Olha Borysivna; Бикова Марія Миколаївна; Bykova Mariia Mykolaivna; Волошко Ганна Валеріївна; Voloshko Hanna Valeriivna; Коваленко Наталія Володимирівна; Kovalenko Nataliia Volodymyrivna; Проценко Ірина Іванівна; Protsenko Iryna Ivanivna; Чернякова Жанна Юріївна; Cherniakova Zhanna Yuriivna; Бойченко Марина Анатоліївна; Boichenko Maryna Anatoliivna; Мартиненко Олена Вікторівна; Martynenko Olena Viktorivna; Чкана Ярослав Олегович; Chkana Yaroslav Olehovych; Шишенко Інна Володимирівна; Shyshenko Inna Volodymyrivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia Hryhorivna; Скоробагатська Оксана Іванівна; Skorobahatska Oksana Ivanivna; Чистякова Ірина Анатоліївна; Chystiakova Iryna Anatoliivna; Сбруєва Аліна Анатоліївна; Sbruieva Alina Anatoliivna; Огієнко Олена Іванівна; Ohiienko Olena IvanivnaМонографія є результатом виконання колективної наукової теми кафедри педагогіки Сумського державного педагогічного університету імені А.С. Макаренка. У розділах монографії висвітлено широке коло актуальних проблем інноваційного розвитку професійної підготовки майбутнього вчителя, що стали предметом вивчення в контексті реалізації концепції «Нова українська школа». Схарактеризовано теоретичні та методичні засади бакалаврської, магістерської та докторської підготовки майбутнього вчителя до викладання у закладах шкільної і неформальної освіти. Показано, що в сучасних умовах підготовка вчителя спрямована на формування інноваційного фахівця як агента змін. Дослідження буде корисним для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів, педагогічної громади в цілому.Документ Фасилятивний підхід у діяльності викладача як сучасний напрям реформування вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Волошко Ганна Валеріївна; Voloshko Hanna ValeriivnaУ статті автор розкриває необхідність запровадження фасилятивного підходу в освіті, розглядає сутність і ступінь дослідження проблеми педагогічної фасилітації в процесі підготовки майбутніх учителів. Визначено особливості формування педагогічної фасилітації у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Описано досвід використання методів фасилітації у процесі підготовки майбутніх педагогів.