Перегляд за Автор "Verbets Vladyslav"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Василь Зеньковський: життєвий шлях та наукова спадщина(2023) Вербець Владислав; Verbets VladyslavУ статті розкрито життєві події відомого філософа, богослова, психолога і педагога Василя Зеньковського, уродженця Проскурова. Він закінчив гімназію у Києві, навчався на фізико‐математичному факультеті, закінчив історико‐філологічний факультет Київського університету. Був головою Київського релігійно‐філософського товариства. У 1915 р. захистив докторську дисертацію.У 1919 р. змушений покинути Україну і емігрувати на Захід. Його філософське вчення включало метафізику, гносеологію та антропологію. Він слідував християнській традиції розуміння світу і людини. Православний світогляд ученого не входив у протиріччя з академічними студіями, не перешкоджав його діалогу з проблем науки з вченими різних країн. Поєднував релігійні погляди на природу психіки, високу оцінку надавав емоційним елементам психіки. У працях показував особливості психічних явищ та їх закономірностей порівняно з явищами матеріального світу.Документ Педагогічні ідеї Олександра Захаренка у контексті формування сучасної освітньої парадигми(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2023) Вербець Владислав; Verbets VladyslavРозглянуто педагогічну спадщину Олександра Захаренка. З’ясовано, що характерною рисою науковця є гідний рівень педагогічної культури, яка спонукала стати генератором різноманітних новаторських ідей, що стали основою сформованої ним філософсько‐педагогічної парадигми розвитку освіти. Основу цієї парадигми становить виховання, особливо трудове виховання, яке варто перетворити на необхідність. Він довів, що такі інституції, як родина, школа, село, Україна, Всесвіт є тим онтологічним середовищем у якому відбувається становлення особистості. Важливу роль відводив етиці та естетиці, яка розглядається крізь призму творення, взаємовідносин та сприйняття Іншого. З’ясовано, що педагог випереджав час і його ідеї поряд з педагогами‐гуманістами є актуальними сьогодні, адже вони засуджували класичну систему освіти і пропагували ту, що орієнтується на людину, суспільство та час. У процесі дослідження для досягнення поставлених завдань і реалізації мети були використані наступні методи: історичний, аналізу, діалектичний, аксіологічний та антропологічний.Документ Проблема здоров’ябереження в педагогіці: історичний аспект(2024) Вербець Владислав; Verbets Vladyslav; Балух Микола Миколайович; Balukh Mykola Mykolaiovych; Бигар Ганна Павлівна; Byhar Hanna PavlivnaУ роботі представлено історичні аспекти проблеми здоров’язбереження в педагогіці. Охарактеризовано педагогічні доробки щодо здоров’язбереження другої половини ХІХ – початок ХХ століття, обґрунтовано та впроваджено в освітню практику різні підходи щодо здоров’язбереження молодого поколінняЗдійснено теоретичний аналіз різних підходів щодо здоров’язбереження другої половини ХІХ – початок ХХ століття.Фізичний розвиток молодого покоління підвищує самостійність і незалежність дитини в повсякденній діяльності. Це допомагає поступово опановувати нові навички, наприклад, одягатися, їсти, розставляти іграшки.Це, у свою чергу, створює відчуття компетентності, впливає на те, що відбувається, і впевненість у собі. Кожна форма руху дає дитині дуже важливі знання про себе та про те, що вона вже вміє та що їй ще потрібно практикувати. Важливо, щоб у дитини було багато можливостей випробувати себе в різних заняттях і видах діяльності і щоб їй була надана свобода в цьому. Схарактеризовано різні підходи щодо здоров’язбереження молодого покоління: правильне харчування, відпочинок, рухливі ігри, заняття спортом і т.і., що забезпечує, у свою чергу, розумовий розвиток дитини.Документ Імплементація педагогічних поглядів в.о.сухомлинського у контексті сучасного полікультурного виховання дітей і молоді(2023) Зданевич Лариса Володимирівна; Zdanevych Larysa Volodymyrivna; Вербець Владислав; Verbets VladyslavУ статті акцентовано увагу на необхідності виховання громадянина нової формації, готового до життя у період швидкоплинних змін та міграцій у глобалізованому суспільстві, що потребує, у свою чергу, толерантної взаємодії з представниками різних мов, культур, релігій, рас тощо. Ці завдання вирішуються у процесі полікультурного виховання, засноване на загальнолюдських цінностях, повазі, розумінні, терпимості та ін.Проаналізовано педагогічні погляди видатного педагога Василя Олександровича Сухомлинського, які є вагомими та актуальними для сучасного полікультурного виховання дітей та молоді. Зауважено, що імплементація полікультурних ідей видатного педагога у практику роботи вітчизняних закладів освіти є першочерговим завданням сьогодення.