eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Vashchuk Liudmyla Mykolaivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Особливості побудови фітнес-програм силового спрямування для дівчат 16–17 років залежно від рівня фізичної підготовленості
    (2023) Ващук Людмила Миколаївна; Vashchuk Liudmyla Mykolaivna
    Актуальність. Аналіз чинників, що зумовлюють виникнення в учнів старшої школи різних патологічних станів, свідчить про недоліки фізичного виховання у школі та позашкільних формах роботи, що впливають на стан здоров’я та фізичну підготовленість старшокласників. У сучасних наукових дослідженнях припускається, що теоретико-методологічне обґрунтування інтеграції фітнесу в систему шкільної фізкультурної освіти сприятиме підвищенню рівня фізичної підготовленості та мотивації до занять фізичними вправами підлітків, їх фізичному розвитку, зміцненню здоров'я, соціалізації і самовизначенню. Методи дослідження. Аналіз та узагальнення науково-методичної літератури, педагогічний експеримент, педагогічне спостереження, психолого-педагогічні методи, тестування, методи математичної статистики. Результати роботи. Розробляючи фітнес-програми силового спрямування, ми враховували фізичну працездатність старшокласниць. Результати тестування засвідчують, що рівень фізичної підготовленості дівчат старшого шкільного віку невисокий. Середній рівень компетентності старшокласниці мають переважно за показниками сили та швидкісно-силових якостей. Низький рівень компетентності за показниками фізичної підготовленості виявлено за розвитком швидкості, гнучкості, витривалості й спритності. Отже, рівень фізичної підготовленості дівчат старшого шкільного віку переважно низький або середній, що зумовлює необхідність додаткових і цілеспрямованих занять фізичними вправами. Після застосування у процесі занять із застосуванням фітнес-програм силового спрямування результати педагогічного експерименту дали змогу стверджувати, що в учнів вірогідно (Р < 0,001) поліпшився рівень фізичної підготовленості. Висновки. Виходячи із цієї концепції, нами запропоновано оздоровчу рекреаційну програму для дівчат старшої школи, що включає у себе процес гармонійного розвитку фізичних якостей, підвищення рівня фізичної підготовленості на основі застосування засобів силового фітнесу.
  • Документ
    Пріоритетні напрямки політики ЄС у сфері спорту
    (Гельветика, 2025) Деделюк Катерина Юріївна; Dedeliuk Kateryna Yuriivna; Деделюк Ніна Автономівна; Dedeliuk Nina Avtonomivna; Ващук Людмила Миколаївна; Vashchuk Liudmyla Mykolaivna; Томащук Олена Григорівна; Tomashchuk Olena Hryhorivna; Мудрик Жанна Станіславівна; Mudryk Zhanna Stanislavivna
    У статті проведений комплексний аналіз засад та пріоритетів політики ЄС у сфері спорту з акцентом на взаємозв’язок спорту з соціально-економічною, інноваційної та оздоровчою складовими, проведено дослідження ініціатив та проектів, які популяризують спорт і здоровий спосіб життя, та окреслено діючі інструменти фінансування проектів у сфері спорту в ЄС. Розглянуто передові практики країн ЄС щодо подолання кризи та можливості її подолання шляхом використання цифрових інструментів, як ілюстра- цію того, як зовнішні обмеження призвели до позитивних змін та інновацій. У статті висвітлено напрямки політики ЄС у сфері фізичної культури ті спорту шляхом активної підтримки та заохочення заходів для занять дітей (включаючи дітей з інвалідністю) фізичною активністю з метою запобігання проблемам зі здоров'ям і розвитком. Акцентовано увагу на важливості навчання руховим навичкам, фізичній та спортивній активності в школах і спортивних організаціях. Виокремлено основні пріоритетні напрямки роз- витку політики у сфері спорту ЄС, зокрема, можливості програми Еразмус+ Жана Моне, а також асоціювання спортивних пілот- них проектів у закладах вищої освіти України та інших соціальних сферах. Зауважено, що Україна системно прагне налагодження взаємодії та вивчення досвіду ЄС і активно долучається до запропонованих освітніх та оздоровчих ініціатив на усіх рівнях дер- жавних програм та соціальних проєктів. Проаналізовано ефективність діючих пілотних проектів, асоційованих Міністерством молоді та спорту України. Зокрема, окреслено напрямки реалізації проєкту Еразмус+ «Jean Monnet Module EUSport/EU Sport Policy» (Модуль Жана Моне «Політика ЄС у сфері спорту») (2023-2026 рр.) у Волинському національному університеті імені Лесі Українки. Cтаттю підготовлено в межах проєкту Центр Досконалості Жана Моне «Волинський центр європейських студій: зелене і бекого Союзу ERASMUS+ (№101085647-VCES-ERASMUS-JMO-2022-HEI-TCH-RSCH).

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук