eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Varenychenko Anastasiia Borysivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Необхідність підготовки майбутнього вчителя до формування екологічної культури молодших школярів
    (2016) Варениченко Анастасія Борисівна; Varenychenko Anastasiia Borysivna
    У статті розкрито необхідність підготовки майбутнього вчителя до формування екологічної культури учнів початкової школи в сучасній екологічній ситуації. Надано обґрунтування актуальності підготовки майбутнього вчителя та визначені суперечності в підготовці майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах педагогічного напряму.
  • Документ
    Підготовка майбутніх учителів початкової школи до використання природотерапії в умовах воєнного стану
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Мелаш Валентина; Melash Valentyna; Дубяга Світлана; Dubiaha Svitlana; Варениченко Анастасія Борисівна; Varenychenko Anastasiia Borysivna
    У статті визначена необхідність підготовки майбутніх учителів початкової школи до використання природотерапії в умовах воєнного стану. Мета статті полягає в розкритті методичних аспектів природотерапії, як технологїї позитивного впливу природи загалом та її окремих об’єктів на психофізіологічний стан молодших школярів, сприяти розвитку життєдіяльності дітей, та підготовки сучасного вчителя до цього процесу. Методи дослідження: загальнонаукові – аналіз, синтез, порівняння та узагальнення, що стало важливим при вивченні праць українських науковців, офіційних і нормативних документів. В статті висвітлена проблема методичних аспектів природотерапії, як технологїї позитивного впливу природи загалом та її окремих об’єктів на психофізіологічний стан молодших школярів, яка сприяє розвитку життєдіяльності дітей в умовах війни. Відокремлено спеціфичні методи екологічної освіти, які володіють природотерапевтичними властивостями: метод екологічної ідентифікації, метод екологічної емпатії, метод екологічних асоціацій, метод художньої репрезентації природних об’єктів, метод екологічної лабілізації, метод екологічно‐емоційного впливу. Надано досвід проведення науково‐просвітницького семінару для формування професійної компетентності майбутніх вчителів початкової освіти до корекційної роботи в галузі природотерапії, як технології збереження та відновлення здоров’я дітей в умовах воєнного стану.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук