eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Vanko Kseniia"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Дидактичний потенціал використання LEGO-технології як засіб формування загальних компетентностей дітей дошкільного віку
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2025) Ніколаєску Інна; Панченко Оксана; Ванько Ксенія; Nikolaiesku Inna; Panchenko Oksana; Vanko Kseniia
    У статті здійснено ґрунтовний аналіз питання формування загальних компетентностей дітей старшого дошкільного віку, зокрема розглянуто детермінанти становлення особистісної, мовленнєвої, логіко-математичної, природничо-екологічної, мистецько-творчої та інших компетентностей. Наголошено, що сучасний заклад дошкільної освіти, у якому гра визнана провідним видом діяльності, є інноваційним середовищем для повноцінного становлення та самореалізації дитини. Розглянуто LEGO-технологію як унікальний дидактичний засіб всебічного розвитку дітей, який розкриває їхні потенційні можливості та є важливим інструментом для формування загальних компетентностей. Проаналізовано наукові підходи вітчизняних та зарубіжних учених щодо формування загальних компетентностей у дітей дошкільного віку. Авторами підкреслено інтеграційний характер LEGO-технологій, що виходить за межі традиційного конструювання. З'ясовано, що застосування LEGO-конструкторів сприяє збагаченню емоційного та чуттєвого досвіду, формуванню сенсорної культури, розвитку основних психічних процесів (сприймання, пам'ять, увага, мислення, мовлення), комунікативних навичок, творчої уяви, логічного мислення та фізичного розвитку. У дослідженні виокремлено основні педагогічні умови, які сприяють ефективності використання LEGO-технології для розвитку загальних компетентностей, включаючи підвищення рівня компетентності педагогів та збагачення освітнього середовища. Описано різноманітні прийоми роботи з LEGO-конструктором, зокрема конструювання за зразком, моделлю, темою, умовою та власним задумом. Представлено численні приклади дидактичних ігор із застосуванням LEGO-технологій, які спрямовані на формування загальних компетентностей, охоплюючи різні аспекти пізнавальної діяльності та соціальної взаємодії. Підсумовано, що LEGO-технологія дозволяє зробити процес навчання захопливим та ефективним, сприяючи активізації пізнавальної діяльності та всебічному розвитку особистості дитини дошкільного віку.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук