eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Usenko N. M."

Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Евристичне навчання – важливий дидактичний чинник у формуванні пізнавальної самостійності учнів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Усенко Н. М.; Usenko N. M.
    У статті розглядається проблема евристичного навчання як важливий дидактичний чинник у формуванні пізнавальної самостійності в учнів. Здійснюється аналіз поглядів різних авторів на специфіку та можливості евристичного навчання і з’ясовуються способи формування пізнавальної самостійності в умовах цієї технології.
  • Документ
    Механізми творчої діяльності у формуванні пізнавальної самостійності старшокласників
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Усенко Н. М.; Usenko N. M.
    Самореалізація пізнавально-творчого потенціалу учнів, зокрема такоо його важливого компонента, як пізнавальна самостійність, на сьогодні вважається провідною вимогою до сучасної освіти. У статті розкриваюто основні змістові характеристики і наведено приклади застосування в евристичному навчанні механізмів пізнавально-творчої діяльності, які забезпечують успішне формування значущої особистісної якості старшокласників - пізнавальної самостійності.
  • Документ
    Організація самостійної роботи школярів на мотиваційно-цільовому та операційному етапах евристичної технології навчання
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Усенко Н. М.; Usenko N. M.
    Евристичне навчання спрямоване на самостійне створеннязначущих для учня освітніх продуктів, на постійне освоєння креативних механізмів діяльності, активне формування пізнавальної самостійності. Тому організація на всіх етапах евристичної технології самостійної творчої праці – її мотивація, цілепокладання, реалізація окремих компонентів, діагностика результатів – вимагає ретельних і компетентних педагогічних дій.
  • Документ
    Пізнавальна самостійність як показник самореалізації особистості
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Усенко Н. М.; Usenko N. M.
    Пізнавальна самостійність розглядається як один із найважливіших чинників самореалізації особистості. У порівняльному аналізі розглянуто основні визначення пізнавальної самостійності, способи її формування, подано авторську версію наукової дефініції цієї дидактичної категорії.
  • Документ
    Самостійна робота учнів в евристичному навчанні
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2009) Усенко Н. М.; Usenko N. M.
    У статті розглянуто особливості організації самостійної роботи учнів у традиційному та евристичному навчанні; з'ясовано сучасні дидактичні характеристики найважливішого продукту самостійної праці в умовах евристичного пошуку – пізнавальної самостійності школярів.
  • Документ
    Самостійне створення фінальних освітніх продуктів у пізнавально-творчій діяльності старшокласників
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Усенко Н. М.; Usenko N. M.
    Успішне формування пізнавальної самостійності в евристичному навчанні виявляється у здатності учнів самостійно застосовувати здобуті знання й уміння у практичній пізнавально-творчій діяльності. У статті розглянуто специфіку застосування комплексу педагогічних умов (мотиваційно-цільових, операційно-діяльнісних, діагностичних), які специфічні для повноцінної евристичної діяльності та сприяють створенню старшокласниками якісних фінальних (заключних, підсумкових) освітніх продуктів у евристичній діяльності. Останні – провідний результат і основний критерій пізнавально-творчої самореалізації учнів старшої школи.
  • Документ
    Управління знаннями - шлях до успіху
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Пшенична Любов Василівна; Борисенко Тетяна Вікторівна; Сюркало Б.; Усенко Н. М.; Тао Ю; Pshenychna Liubov Vasylivna; Borysenko Tetiana Viktorivna; Siurkalo B.; Usenko N. M.; Tao Yu
    Стаття присвячена теоретичному обґрунтуванню значимості і змісту концепції управління знаннями, розкриттю її сутності та механізмів управління знаннями як усвідомлення цілеспрямованих дій особистості у консолідації зовнішніх і внутрішніх ресурсів, що забезпечують успіх у житті та професійній діяльності та стверджує постулат, що особистість розвивається і реалізується в усвідомленні власного розуміння цінності менеджменту знань та своїх потреб щодо отримання якісної освіти; в оригінальності та інноваційності людської діяльності, яка стимулюється бажанням досягти успіху в житті та певного соціального і матеріального статусу; у розвитку, впровадженні та донесенні нових ідей; у відкритості та сприянні нових різноманітних перспектив та можливостей; у бажанні багато працювати над собою, займатися саморозвитком, розвитком інтелектуальних здібностей. Тісна взаємодія з роботодавцями розпочинається зі спільної розробки нормативно- правової бази: державних освітніх стандартів; розробки, корегування та реалізації освітніх програм через участь роботодавців у освітньому процесі, організації та проведенні виробничих практик, проведенні навчальних занять, керівництві кваліфікаційними роботами, участі у підсумковій атестації; участь роботодавців у роботі експертних комісій щодо ліцензування та акредитації освітніх програм та їх опитуванні за спеціально розробленими анкетами за молодими фахівцями з метою визначення повної сформованості професійних компетенцій, передбачених у освітніх програмах і необхідних у професійній діяльності.
  • Документ
    Формування пізнавальної самостійності студентів в евристичному навчанні іноземних мов
    (2016) Усенко Н. М.; Usenko N. M.
    Зважаючи на підвищений інтерес до вивчення іноземних мов, останнім часом все активніше в освіті впроваджуються різноманітні інноваційні технології навчання, що забезпечують свободу вибору студентів щодо форм і методів навчання. Формування пізнавальної самостійності – одного з найважливіших компонентів самореалізації пізнавально-творчого потенціалу студентів – вважається провідною вимогою до сучасної освіти. Евристичне навчання можна вважати перспективною освітньою технологією, яка дозволяє індивідуалізувати процес навчання, розвивати творчі здібності студентів, здійснювати рефлексію, самооцінку, самоконтроль та самоорганізацію, які є складовими творчої самореалізації особистості. У статті подано приклади застосування евристичної пізнавально-творчої діяльності, яка забезпечує успішне формування пізнавальної самостійності студентів у процесі вивчення іноземних мов.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук