Перегляд за Автор "Tymchuk Larysa Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Зарубіжний досвід застосування наративних методик: мистецтво оповіді Крістел Оехлманн(2014) Тимчук Лариса Іванівна; Tymchuk Larysa IvanivnaУ статті йде мова про використання наративних методик у зарубіжних освітніх практиках як складової особистісно-креативної парадигми підготовки майбутніх педагогів. Аналізується досвід викладання мистецтва наративу у вищих навчальних закладах, зокрема, авторського курсу «Мистецтво оповіді» німецького професора Крістел Оехлманн. Розглянуто структуру курсу, що включає чотири функціонально пов’язані складники: «Оповіді про самого себе», «Вільна оповідь», «Нові оповідання», «Вічне мистецтво оповідання»; схарактеризовано етапи його реалізації. Визначено п’ять принципів навчання наративної майстерності.Документ Концепція проектування цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Тимчук Лариса Іванівна; Tymchuk Larysa IvanivnaУ статті обґрунтовано концепцію проектування цифрових наративів у навчанні майбутніх магістрів освіти, що поєднує мету, генезу провідних ідей дослідження, базовий понятійно-категоріальниий апарат, ядро концепції, програму, установлення характеру дослідження, результативно-прогностичний концепт. Охарактеризовано й подано визначення категорії цифровий наратив, наративне навчання, наративно-цифровий підхід. Обґрунтовано теоретичні засади проектування цифрових наративів як нового напряму навчання майбутніх магістрів освіти в сучасному інформаційному соціуміДокумент Методика створення біографічних цифрових наративів в контексті педагогічної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Тимчук Лариса Іванівна; Tymchuk Larysa IvanivnaУ статті йдеться про важливість використання біографічних цифрових наративів у вітчизняному освітньому просторі на основі біографічних досліджень життєвого шляху людей, які внесли безцінний науковий доробок у скарбницю цивілізаційного розвитку людства. Представлено методику створення біографічних цифрових наративів, детально описано її структурні компоненти. Звертається увага на те, що застосування біографічних цифрових наративів повинно стати складовою частиною професійної підготовки педагогів, сприяти впровадженню в освітні практики нових методологічних підходів у ретрансляції знань. Доцільним є збагачення мультимедійного контенту Інтернет-простору інформацією про життєвий досвід інших видатних представників світової спільноти, що має сприяти поширенню гуманістичних ідей і відігравати важливу роль у навчанні підростаючих поколінь.Документ Наративне навчання у медіапросторі(2014) Тимчук Лариса Іванівна; Tymchuk Larysa IvanivnaУ статті йде мова про те, що динамічний розвиток інформаційного соціуму та нових технологій перетворення інформації зумовлює необхідність створення сприятливих умов для застосування наративного навчання як нового методологічного підходу в педагогічній практиці та комунікації. Наративний підхід створює можливість для пошуку й розуміння смислів у різних формах і проявах життя. За допомогою наративу людина може осмислити ширші, складніші й більш диференційованіші контексти власного досвіду. Охарактеризовано й дано визначення поняттям наративного навчання, мультимедійного наративу, медіа компетентності, обґрунтовано необхідність використання мультимедійних технологій учителями у процесі впровадження наративних методик у професійну діяльність.Документ Проектування процесу створення цифрових наративів майбутніми вчителями(2015) Тимчук Лариса Іванівна; Tymchuk Larysa IvanivnaУ статті йдеться про модель створення цифрових наративів, представлено її структурні компоненти, детально описаний алгоритм створення біографічних цифрових наративів, а також можливість їх застосування у професійній підготовці майбутніх учителів. Наголошується, що сучасні цифрові технології мають невичерпний потенціал для вдосконалення вітчизняної системи освіти, зокрема під час їх використанні учителем у процесі творення активно-пізнавального поля позитивного потенціалу. Охарактеризовано наративно-цифровий підхід у навчанні майбутніх учителів, особливістю якого є прищеплення навичок критичного сприймання інформації в медіа просторі та збагачення досвідом творчої діяльності, формування вмінь творення образного світу за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій.