Перегляд за Автор "Tusheva Viktoriia Volodymyrivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Моніторинг сформованості науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики у процесі професійної підготовки(2015) Тушева Вікторія Володимирівна; Tusheva Viktoriia VolodymyrivnaУ статті розглянуто моніторинговий компонент багатокомпонентної системи науково-методичного забезпечення формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики у процесі професійної підготовки, що являє собою комплексну складноструктуровану технологію, запропонований критеріальний апарат (сукупність критеріїв і показників), типологія рівнів сформованості означеного особистісного феномену, визначена організаційно-експериментальна база розробленої системи.Документ Науково-дослідницька культура майбутнього вчителя музики як особистісний феномен у системі вищої педагогічної освіти(2016) Тушева Вікторія Володимирівна; Tusheva Viktoriia VolodymyrivnaСтаття присвячена розкриттю сутнісних характеристик науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики в контексті особистісного, діяльнісного та аксіологічного підходів, які дозволяють цілісно, системно, ґрунтуючись на міждисциплінарних стратегіях, виявити особливості функціонування й розвитку даного особистісного феномену. Особливістю науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики є його здатність до поєднання різних способів наукового пізнання як реалізації наукових методів дослідницького пошуку, поняттєво-категоріального апарату педагогіки музичної освіти в розроблених педагогічних моделях або стратегіях, і способів художнього пізнання, що звернене до пошуку художніх образів.Документ Технологічні аспекти формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя(2012) Тушева Вікторія Володимирівна; Tusheva Viktoriia VolodymyrivnaУ статті розглянуто технологію навчання, що спрямоване на формування науково-дослідницької культури майбутнього вчителя, запропоновано деякі методи навчання (проблемні лекції, проблемні семінари, мозковий штурм, метод евристичних питань, ТРВЗ-педагогіки, дидактичні ігри), які сприяють до активізації навчально-пізнавальної, науково-дослідницької, творчо-пошукової діяльності студентів вищої педагогічної школи.Документ Філософські та наукознавчі засади формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Тушева Вікторія Володимирівна; Tusheva Viktoriia VolodymyrivnaУ статті проаналізовано філософський підхід щодо вивчення і осмислення поняття «наука», «наукова діяльність», розкрито філософсько-методологічні основи науково-дослідницької культури майбутнього вчителя, висвітлено ціннісний аспект науки, який розглядається у форматі «наукового етосу», охарактеризовано поняття «ідеал науковості» як методологічний регулятив науково-педагогічних досліджень.Документ Характеристика технологічно-діяльнісного компонента науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики(2016) Тушева Вікторія Володимирівна; Tusheva Viktoriia VolodymyrivnaУ статті розглянуто питання щодо технологічного механізму науково-дослідницької культури майбутнього вчителя музики, що виступає в якості інваріантного ядра, представляє дослідницький інструментарій, технологію наукового пізнання, які детерміновані існуючим науковим стилем педагогічного товариства, сформованою професійно-педагогічною культурою майбутнього вчителя-дослідника-музиканта і потребують поєднання з емоційно-образним і художнім осягненням музичного мистецтва.