eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Tsebrii Iryna Vasylivna"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Народна сценографія як засіб формування особистості та естетичного виховання дітей у закладах позашкільної освіти
    (2024) Цебрій Ірина Василівна; Tsebrii Iryna Vasylivna; Мокляк Володимир Миколайович; Mokliak Volodymyr Mykolaiovych
    У статті йдеться про можливості народної сценографії як засобу формування особистості та естетичного виховання дітей у закладах позашкільної освіти. Автори зазначають, що внаслідок трансформаційних процесів соціокультурного розвитку Української держави духовно‐моральна сфера, що потребує культурного обміну з європейськими країнами, повинна бути пріоритетною у суспільстві, зважаючи на те, що естетичне і фізичне виховання дитини – це виховання культурної та здорової нації. Формування такої особистості в дитячому та підлітковому віці особистості відбувається в межах двох взаємообумовлених напрямів – у процесі родинного та шкільного (до останнього входить і система позашкільної освіти) виховання. Сьогодні наша держава прагне розвивати етнічні культурні традиції та народне мистецтво в закладах позашкільної освіти. На думку авторів, одним із засобів збереження етнокультурних традицій і народного мистецтва в українському суспільстві є розвиток народної сценографії в закладах позашкільної освіти. Заняття народною хореографією виконують наступні функції: адаптивну, цілеспрямовану, інтегративну, функцію регулювання прихованих напружень, етнокультурну, естетичну, фізкультурну, самовиховну, самоконтрольну, самоорганізаційну, самооцінкову. Ці функції насамперед розвивають творчі здібності дітей і підлітків, пробуджують інтерес до культури українського народу, дають змогу вивільнити енергію, задовольнити потребу молоді у святі, видовищі, грі завдяки регулярним заняттям у закладах позашкільної освіти. За можливості дітей і підлітків брати участь у міжнародних конкурсах реально здійснюється творчий і культурний обмін. з європейськими країнами.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук