eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Torichnyi Oleksandr Volodymyrovych"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Модулювання процесу формування управлінської відповідальності майбутніх офіцерів у інформаційному освітньому середовищі ВВНЗ
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Торічний Олександр Володимирович; Torichnyi Oleksandr Volodymyrovych
    У статті розкривається сутність запропонованої моделі формування управлінської відповідальності майбутнього офіцера у інформаційному освітньому середовищі вищого військового навчального закладу. Дана модель дозволяє підвищити рівень сформованості управлінської відповідальності здобувачів вищої освіти вищого військового навчального закладу від простого, часткового розуміння ними поняття професійної відповідальності на початковому етапі вивчення управлінських дисциплін до повного усвідомлення та застосування майбутніми офіцерами управлінської відповідальності у своїй професійній діяльності. Виділено компоненти, що є основними складовими структури управлінської відповідальності майбутнього офіцера: мотиваційний, когнітивний, вольовий та емоційний. Розглянуті деякі підходи, що використовуються при дослідженні сформованості управлінської відповідальності майбутнього офіцера у межах інформаційного освітнього середовища вищого військового навчального закладу. Запропоновано критерії визначення рівня управлінської відповідальності, та охарактеризовано рівні оцінки сформованості управлінської відповідальності. Узагальнений аналіз наукової літератури, дав змогу змоделювати технологію формування управлінської відповідальності майбутніх офіцерів у інформаційному освітньому середовищі вищих військових навчальних закладів різних силових структур сектору безпеки і оборони України. Враховуючи специфіку майбутньої діяльності згаданих фахівців, зміст їх професійної підготовки, а також світові та внутрішньополітичні та економічні тенденції розвитку суспільства, нами виокремлено складові цієї моделі.
  • Документ
    Педагогічні засади формування готовності юнаків загальноосвітніх навчальних закладів до обрання професії офіцера під час вивчення навчальної дисципліни «Захист Вітчизни»
    (2013) Торічний Олександр Володимирович ; Torichnyi Oleksandr Volodymyrovych
    У статті проаналізовано загальні підходи до змісту готовності юнаків до ратної праці офіцера. Головна увага зосереджена на аналізі педагогічних аспектів організації допризовної підготовки юнаків загальноосвітніх навчальних закладів під час вивчення навчальної дисципліни «Захист Вітчизни». Розглянуто особливості викладання предмету «Захист Вітчизни». Висвітлено авторське бачення вдосконалення успішності занять з предмета «Захист Вітчизни» з метою формування готовності юнаків до вступу у вищі військові навчальні заклади.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук