Перегляд за Автор "Tinkova D. S."
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання сенканів при вивченні стереометрії учнями ЗП(ПТ)О машинобудівного профілю на етапі рефлексії(ФОП Цьома С. П., 2020) Тінькова Д. С.; Tinkova D. S.У роботі розглянуто питання доцільності використання сенканів на етапі рефлексіі у процесі формування математичної компетентності учнів ЗП(ПТ)О. Наведено приклади сенканів зі стереометрїї.Документ До питання методики навчання стереометрії учнів професійно-технічних навчальних закладів машинобудівного профілю(ФОП Цьома С. П., 2017) Тінькова Д. С.; Tinkova D. S.Висвітлено питання методики навчання стереометрії у закладах професійно-технічної освіти машинобудівного профілю. Проаналізовано підручники та дані державної підсумкової атестації з математики учнів ПТНЗ машинобудівного профілю. Акцентовано увагу на потребі використання у навчальному процесі спеціальних навчальних посібників, які містять системами задач прикладної та професійної спрямованості.Документ Математична компетентність як складова системи професійних компетентностей майбутніх робітників машинобудівного профілю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Тінькова Д. С.; Tinkova D. S.У статті розглянуто питання визначення специфіки математичної компетентності як складової системи професійних компетентностей майбутніх робітників машинобудівного профілю. На основі вивчення науково-педагогічної літератури здійснено аналіз означень математичної компетентності та складових математичної компетентності. На основі аналізу нормативно-правових документів наведено перелік загальнопрофесійних компетентностей майбутніх робітників машинобудівного профілю. У ході дослідження визначено поняття математичної компетентності учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти машинобудівного профілю. Виділено складові математичної компетентності учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти машинобудівного профілю: мотиваційний, когнітивний, діяльнісний, рефлексивно-ціннісний і особистісний та розкрито їх суть. В результаті дослідження автором представлено зв’язок між складовими математичної компетентності та загальнопрофесійними компетентностями майбутніх робітників машинобудівного профілю. Автором окреслено місце математичної компетентності у системі професійних компетентностей майбутніх робітників машинобудівного профілю. Автор робить висновок про доцільність розвитку математичної компетентності учнів закладів професійної (професійно- технічної) освіти машинобудівного профілю.Документ Мотиваційний компонент навчальної діяльності учнів ПТНЗ машинобудівного профілю: констатувальний експеримент(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Тінькова Д. С.; Tinkova D. S.Стаття присвячена проблемі компетентнішої спрямованості навчання стереометрії майбутніх електрогазозварників, верстатників широкого профілю, слюсарів з ремонту автомобілів. Акцент зроблено на висвітленні мотиваційного компонента навчальної діяльності учнів професійно-технічних навчальних закладів машинобудівного профілю при вивченні тем стереометрії. Автором розроблена анкета для виявлення стану мотивації. Представлено результати констатувального експерименту (результати анкетування учнів закладів професійно-технічної освіти)Документ Реалізація проектного навчанння при вивченні стереометрії учнями ЗП(ПТ)О машинобудівного профілю(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Тінькова Д. С.; Tinkova D. S.Вивчення стереометрії є важливою складовою для розвитку математичної компетентності учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти машинобудівного профілю. Однак учні зазвичай нехтують вивченням цього предмету, вважають його нудним і непотрібним. Незацікавленість учнів призводить до низького рівня розвитку математичної компетентності, що з рештою призводить до некваліфікованого робітника середньої ланки. У статті показано доцільність використання проектного навчання для розвитку математичної компетентності учнів закладів професійної (професійно-технічної) освіти машинобудівного профілю. Автором проаналізовано поняття «проект», розглянуто класифікацію навчальних проектів та етапи реалізації навчального проекту. Досвід показує, що класифікація етапів організації, розробки, планування навчального проекту не впливає на розподіл функцій головних учасників проекту – викладача і учнів. Роль організатора і коуча проекту відводиться викладачу. Діяльність учня у навчальному проекті полягає у виконанні та представленні результатів. Представлено результати педагогічного експерименту, яке було спрямовано на розвиток математичної компетентності учнів закладів професійної (професійнотехнічної) освіти машинобудівного профілю через проектне навчання при вивченні учнями курсу стереометрії. Визначено, що впровадження проектного навчання в процес навчання стереометрії забезпечує позитивні тенденції у формуванні математичної компетентності завдяки більш повній реалізації зв’язку теорії з практикою, створенню власного продукту та можливості його продемонструвати.Документ Формування дослідницьких компетентностей учнів ПТНЗ на уроках математики(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Тінькова Д. С.; Tinkova D. S.У статті розглянуто деякі теоретичні аспекти поняття, структури та характерних особливостей дослідницьких компетентностей учнів професійно- технічних навчальних закладів. Виділено мотиваційно-ціннісний, когнітивний, діяльнісно-практичний та рефлексивний компоненти дослідницької компетентності сучасного учня професійно-технічного навчального закладу. Розвиток ринку праці нашої країни зумовлює зміну вимог до конкурентоспроможності працівників. Одним із напрямків реалізації поставлених задач є впровадження компетентнісного підходу в навчально-виховний процес. Розвиток критичного мислення, вміння аналізувати, синтезувати й інтерпретувати інформацію, рефлексувати й використовувати набутий досвід є результатом вивчення математики. Дослідження розкриває особливості формування компонентів дослідницької компетентності учнів професійно-технічних навчальних закладів у процесі розв’язування практичних завдань з математики.