Перегляд за Автор "Terokhina Nataliia Oleksiivna"
Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Організаційно-педагогічні засади розвитку неформальної освіти дорослих у США (остання чверть ХХ – початок ХХІ століття)(2015) Терьохіна Наталія Олексіївна; Terokhina Nataliia OleksiivnaДисертація є комплексним дослідженням у галузі компаративної педагогіки, яке присвячено з’ясуванню організаційно-педагогічних засад неформальної освіти дорослих у США останньої чверті ХХ – початку ХХІ століття та окресленню можливості творчого використання прогресивних ідей американського досвіду в реформуванні системи освіти дорослих в Україні. Здійснено аналіз стану розроблення досліджуваної проблеми в працях вітчизняних і зарубіжних дослідників. Схарактеризовано поняттєво-термінологічний апарат дослідження. Простежено ґенезу й виокремлено етапи розвитку неформальної освіти дорослих у США. Схарактеризовано теоретичні, нормативні, структурні, змістові та процесуальні засади розвитку неформальної освіти дорослих у Сполучених Штатах. Визначено перспективні напрями розвитку неформальної освіти дорослих у США. Виокремлено прогресивні ідеї американського досвіду та обґрунтовано рекомендації щодо їх творчого використання в модернізації системи освіти дорослих України на таких рівнях: загальнодержавному, регіональному, на рівні громад і рівні провайдерів.Документ Особливості розвитку неформальної освіти дорослих в Україні(2013) Терьохіна Наталія Олексіївна; Terokhina Nataliia OleksiivnaУ статті виявляються провідні чинники розвитку неформальної освіти дорослих в Україні, розкривається її значення на сучасному етапі розвитку суспільства; визначаються та обґрунтовуються теоретичні засади неформальної освіти; наводяться приклади неформальної освіти дорослих в Україні, висвітлюються її основні характеристики. Доведено, що навчальний гурток, Вищу Народну школу, Університет третього віку можна розглядати як певну педагогічну модель освіти дорослих, яка містить широкі потенційні можливості для неперервної освіти.Документ Педагогічне осмислення неформальної освіти як складової системи освіти дорослих(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Терьохіна Наталія Олексіївна; Terokhina Nataliia OleksiivnaСтаття присвячена проблемі освіти дорослих в контексті педагогічного осмислення. Структурно-логічний аналіз наукових досліджень щодо освiти дорослих дозволив констатувати їх міждисциплінарний характер і визначити провідні аспекти досліджень: філософський, історико-педагогічний, психологічний, соціальноосвітній, андрагогічний. Аналіз досліджень американських, європейських та вітчизняних учених дозволив визначити складові системи освіти дорослих, зокрема базову, професійну, додаткову, освіту жінок, громадянську, батьківську, дозвіллєву, освіту вдома, сімейну, освіту «третього» віку, релігійну освіту, навчання на робочому місці тощо. Особливий інтерес викликають дослідження сучасних учених стосовно впровадження інноваційних освітніх технологій у процес навчання дорослих, зокрема, інтерактивних, дистанційних.Документ Підготовка педагогів для системи освіти дорослих: американський контекст(2016) Терьохіна Наталія Олексіївна; Terokhina Nataliia OleksiivnaУ статті аналізується американський досвід підготовки педагогів для системи освіти дорослих, виявляються та обґрунтовуються основні підходи, провідні характеристики системи підготовки, які забезпечують її ефективність. Створення єдиного освітнього європейського простору та спільність педагогічних цілей s завдань, схожість проблем, які постають перед системою освіти дорослих різних країн,американський досвід підготовки педагогів для системи освіти дорослих, зумовлюють актуальність поглибленого вивчення q узагальнення досвіду розвинених країн, зокрема, США. Метою нашої статті стало вивчення та узагальнення американського досвіду щодо підготовки педагогів для системи освіти дорослих.Документ Теоретичні й методичні засади неформальної освіти дорослих: американський контекст(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Терьохіна Наталія Олексіївна; Terokhina Nataliia OleksiivnaУ статті розкриваються теоретичні й методичні засади неформальної освіти дорослих у США, досліджується еволюція освіти дорослих в американській педагогічній літературі; виявляються провідні чинники розвитку освіти дорослих у Сполучених Штатах Америки, розкривається її значення на сучасному етапі розвитку суспільства. Доведено, що освіта дорослих є найдавнішим видом освіти у Сполучених Штатах. Вона має тривалу історію та цілу низку особливостей, яка містить широкі потенційні можливості для неперервної освіти.