Перегляд за Автор "Tarasenkova N. A."
Зараз показуємо 1 - 8 з 8
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Авторська концепція підручників математики для учнів 5–6 класів(2013) Тарасенкова Н. А.; Tarasenkova N. A.; Богатирьова І. М.; Bohatyrova I. M.; Бочко О. П.; Bochko O. P.; Коломієць Оксана; Kolomiiets Oksana; Сердюк З. І.; Serdiuk Z. I.У статті розглянуто концептуальні засади створення підручників математики нового покоління для 5-6 класів. Проаналізовано змістове наповнення підручників з урахуванням науково-методичних вимог Державного стандарту. Розглянуто питання науковості і доступності викладу. Особливу увагу приділено пріоритету розвивальної функції навчання. Виокремлено етапи диференційованої реалізованості: формування стійкої мотивації до вивчення предмета та ключових і предметних математичних компетентностей. У статті виділено методологічні засади побудови сучасних підручників математики через реалізацію особистісно орієнтованого, компетентнісного, діяльнісного підходів до навчання математики. Комплект підручників сприяє вихованню в учнів уважності, спостережливості, зацікавленості, відповідальності, акуратності, точності, становленню позитивної Я-концепції, відчуванню ситуацій успіху тощо.Документ Зміст шкільного підручника з математики: психолого-методичний аспект(ФОП Цьома С. П., 2020) Бурда М. І.; Burda M. I.; Тарасенкова Н. А.; Tarasenkova N. A.Пропонуються загальні психологічні і методичні вимоги до відбору навчальних текстів, системи задач і методичного апарату підручників з математики. Обґрунтовується, що реалізація наведених вимог забезпечуватиме доступність, практико-орієнтовану спрямованість змісту підручників і сприятиме розвитку творчих здібностей учнів.Документ Методика навчання учнів 5–6 класів в заочних математичних студіях „Я і моя математикаˮ(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Тарасенкова Н. А.; Tarasenkova N. A.; Дзьома В. Р.; Dzoma V. R.У статті розглядається питання організації навчання учнів 5-6 класів у заочних математичних студіях «Я і моя математика», що функціонують на базі кафедри математики та методики навчання математики Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Наголошується на важливості розвитку самостійності учнів та підкреслюється позитивна роль позашкільних форм роботи, зокрема заочного та дистанційного навчання, в удосконаленні математичної підготовки та особистісного зростання учнів. Аргументуються причини, що утруднюють самостійне вивчення школярами курсу математики та його окремих тем. Наголошується на тому, що в навчанні математики дистанційні форми варто використовувати здебільшого як доповнення до основних видів роботи. Заочні математичні студії «Я і моя математика» нині переходять від організації саме заочного навчання із розсиланням друкованих примірників контрольних завдань і працюють в основному в дистанційному форматі через сайт Студій (https://sites.google.com/view/ cdu-math-studios) У статті розкриваються мета, зміст та особливості організації навчання у Студіях. Наводяться приклади завдань із комплексних контрольних завдань (ККЗ) для 5 і 6 класів. Аргументуються способи добору змістової основи кожного розділу ККЗ («Повторюю», «Тренуюсь», «Перевіряю інших», «Перевіряю себе») для цих класів. Наводяться загальні результати виконання ККЗ учасниками Студій для 5 і 6 класів.Документ Методологічні засади розробки системи засобів навчання математики(ФОП Цьома С. П., 2017) Тарасенкова Н. А.; Tarasenkova N. A.; Бурда М. І.; Burda M. I.Розглядаються вимоги щодо реалізації компетентнісного, особистісно орієнтованого та діяльнісного підходів у підручниках і посібниках з математики для загальноосвітньої школи.Документ Особливості застосування інтерактивних технологій на уроках математики базової школи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Тарасенкова Н. А.; Tarasenkova N. A.; Оладенко Ю. С.; Oladenko Yu. S.Стаття присвячена дослідженню проблеми використання інтерактивних технологій в курсі математики базової школи. У статті наведено дані про місце і роль інтерактивних технологій в освітньому процесі в сучасній школі, про класифікацію інтерактивних методів, акцентовано увагу на методичних засадах застосування методів колективно-групового навчання в курсі математики базової школи. За результатами дослідження зроблено висновок, що застосування інтерактивних методів колективно-групового навчання на уроках математики сприяє підвищенню в учнів рівня пізнавальної активності, а також має позитивний емоційний вплив. У ході дослідження було виявлено, що учні на уроках із застосуванням інтерактивних технологій стають активніше включатися в навчальний процес, проявляють інтерес до вивчення математики. Навіть учні з низьким та середнім рівнями навчальних досягнень самостійно займаються пошуком нової інформації та відповідально ставляться до роботи в колективі, дбають про її злагодженість, творчо підходять до нових завдань та навчаються аргументувати свою відповідь. У процесі дослідження переконалися, що використання інтерактивних технологій сприяє розвитку пізнавального інтересу учнів та їх становленню як особистостей. Особливу увагу приділено таким видам інтерактивних технологій навчання, як: «Мікрофон», «Мозковий штурм», «Незакінчені речення», «Сходинки», «Навчаючи-учусь». Наведено авторську розробку уроку-подорожі.Документ Особливості формулювання теорем(2011) Тарасенкова Н. А.; Tarasenkova N. A.Розкрито деякі семіотичні особливості формулювань теорем шкільного курсу математики як об’єктних текстів.Документ Про конкурс «Геометрія навколо нас» та його окремі результати(ФОП Цьома С. П., 2020) Тарасенкова Н. А.; Tarasenkova N. A.; Коломієць Оксана; Kolomiiets OksanaОписано результати конкурсу для учнів "Геометрія навколо нас", який організовано кафедрою математики та методики навчання математики Черкаського національного університету.Документ Пізнання, учіння, творчість: категоріально-понятійний аспект(2015) Тарасенкова Н. А.; Tarasenkova N. A.У статті розкривається суть понять «пізнання», «активність», «творчість», що є важливими для формування смислового поля досліджень у галузі дидактики математики.