Перегляд за Автор "Tararuk Daryna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формувальний етап експерименту: організація та методика проведення(2023) Тарарук Дарина; Tararuk DarynaАктуалізовано профорієнтаційну роботу з учнями у ЗЗСО, яка сприяє ефективному зреалізуванню професійно‐особистісного потенціалу. Окреслено формування готовності вчителів гуманітарних предметів до проведення профорієнтаційної роботи, яка відбувається за дієвого впровадження педагогічних умов та запропонованої структурно‐функціональної моделі. У статті розглянуто експериментальну роботу, що проводилася згідно окресленої дослідницької мети та робочої гіпотези. Схарактеризовано формувальний експеримент за впровадження на курсах підвищення кваліфікації системи післядипломної освіти навчальних дисциплін «Моделювання профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої освіти» та «Професійне самовизначення учнів на уроках гуманітарних предметів», які сприяли формуванню у педагогів гуманітарних предметів готовності до проведення ефективної профорієнтаційної роботи.Обґрунтовано використання дієвих методик та тестових завдань. Отримані результати на початку та в кінці формувального етапу експерименту у контрольних і експериментальних групах та здійснений порівняльний аналіз за середнім значенням показників за рівнями (високий, достатній, середній та низький) довели сформовану готовність педагогів гуманітарних предметів до результативного проведення профорієнтаційної роботи з учнями у ЗЗСО. Одержано статистичні дані (цифрові результати відображено у рисунках) засвідчують, що вчителі гуманітарних предметів експериментальних груп частіше ніж учителі контрольних груп працюють над особистісним саморозвитком, більше проявляють інтерес до різних видів профорієнтаційних активностей та здійснення самостійного вибору індивідуально‐ профорієнтаційного маршруту у роботі з учнями.