Перегляд за Автор "Sytnyk Olha Andriivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості формування психоемоційного стану учнів під впливом зовнішніх факторів(2014) Ситник Ольга Андріївна; Sytnyk Olha AndriivnaУ статті досліджено особливості формування психоемоційного стану дітей молодшого шкільного віку під впливом зовнішніх чинників. Проведені дослідження вказують на те, що зовнішні фактори, а саме: нестача рухового компоненту, батьківської турботи, спільної праці в сім’ї, творчих занять, надлишок комп’ютерних ігор і телевізійних переглядів, негативно відбиваються на психоемоційному стані, що в подальшому може негативно відобразитися на функціональних системах організму.Документ Характеристика стану серцево-судинної системи учнів молодшого шкільного віку(2013) Ситник Ольга Андріївна; Sytnyk Olha AndriivnaУ роботі вивчено стан серцево-судинної системи дітей молодшого шкільного віку. Для визначення рівня функціонування системи кровообігу вимірювали частоту серцевих скорочень, артеріальний тиск, розраховували індекс Робінсона, індекс функціональних змін та індекс Руф’є. Учні молодшого шкільного віку мають у своїй більшості середні показники ЧСС і АТ, але нижчі за середні показники індексу функціональних змін і фізичної працездатності, що певною мірою характеризує стан здоров’я дітей у сучасних умовах.Документ Інноваційні оздоровчі технології в діяльності вчителя фізичної культури(2015) Ситник Ольга Андріївна; Sytnyk Olha AndriivnaУ фізкультурно-оздоровчій практиці використовується широкий спектр оздоровчих технологій, але стан здоров’я продовжує погіршуватись. Учитель фізичної культури може змінити ситуацію на краще, застосовуючи оздоровчі технології як на уроках фізичної культури, так і в позаурочний час. Запропонований комплекс оздоровчого спрямування на основі сучасної програми з фізичної культури вказує шляхи діяльності вчителя, які можуть бути спрямовані на вирішення оздоровчого завдання уроку. У позаурочний час учитель фізичної культури має можливість контролювати фізкультурно-оздоровчий процес через створення власного розділу на сторінці школи.