eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Sytnyk D."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Тьюторство та особливості його реалізації у ЗВО
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Ситник Д.; Sytnyk D.; Дегтярьова Неля Валентинівна; Dehtiarova Nelia Valentynivna
    За студентоцентрованого навчання акцентується увага на критичному і аналітичному навчанні та розумінні, підвищеній відповідальності та підзвітності студента, розширенні його автономії. Переміщення особистості студента в центр освітнього процесу вимагає змін взаємин «викладач-студент»: при студентоцентрованому навчанні змінюється роль викладача, він має стати для студента тьютором. Показано, що тьюторство забезпечує диференціацію та індивідуалізацію освіти за рахунок зміни структури, змісту, технологій і організації освітнього процесу. Обгрунтовано, що тьютор, вибудовуючи певну послідовність елементів навчальної діяльності кожного студента у відповідності до його здібностей, можливостей, мотивації, інтересів, здійснює координаційну, організаційну, консультаційну діяльність. Показано, що діяльність тьютора спрямована на допомогу в адаптації першокурсників, іноземних студентів, соціально незахищених студентів, на їх всебічний культурний розвиток, на створення в групі атмосфери дружби і взаємодопомоги, сумлінного ставлення до навчання. Виявлено, що вибір конкретних форм, методів і технологій тьюторської роботи зі студентами ЗВО є індивідуальним вибором тьютора і залежить як від вікових і особистісних якостей студентів, так і від особистісних та професійних уподобань самого тьютора. Визначення особистісних характеристик студентів тьютором забезпечить більш якісну і продуктивну діяльність між ними та дозволить спланувати й скоригувати індивідуальну освітню траєкторію студентів. Результати дослідження стануть корисними викладачам закладів вищої освіти, які цікавляться індивідуальними підходами в освіті, інститутом тьюторства та його упровадженням в освітній процес закладів освіти.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук