Перегляд за Автор "Syniukova O. M."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Практико-орієнтована форма організації процесу навчання як необхідна передумова опанування конструктивних елементів евклідової геометрії у закладах загальної середньої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Синюкова О. М.; Syniukova O. M.; Чепок Олег; Chepok OlehФормулювання проблеми. Умовиводи конструктивного характеру аксіоматичної теорії евклідової геометрії утворюють так звану елементарну евклідову геометрію, положення якої складають основну частину освітнього контенту курсів геометрії закладів загальної середньої освіти. Якщо навчальний предмет, сформований на базі певної аксіоматичної теорії, містить суттєву кількість елементів саме її конструктивної (елементарної) складової, то опанування контенту цієї складової без організації у визначеному розумінні практико-орієнтованого процесу навчання представляється неможливим. Форми, прийоми і методи подібного навчання змінюються, у першу чергу, завдяки невпинному прискоренню науково-технічного прогресу. Дослідження доцільних сучасних форм, прийомів і методів впровадження практико-орієнтованого навчання під час опанування у закладах загальної середньої освіти визначених навчальною програмою елементів елементарної евклідової геометрії представляється задачею вельми актуальною. Матеріали і методи. Для проведення досліджень використано як теоретичні методи, насамперед, пов’язані з аналізом відповідних інформаційних джерел, так і емпіричні, які ґрунтуються на власному практичному досвіді та дискусійного характеру обговореннях визначених вище питань з вчителями-практиками. Результати. Наведено і проаналізовано конкретні доцільні форми, прийоми і методи практико-орієнтованого навчання по відношенню до елементарної складової систематичних курсів евклідової геометрії закладів загальної середньої освіти. У широкому розумінні практико-орієнтоване навчання передбачає отримання нових знань, умінь та навичок як результат власної свідомої активної діяльності. А така діяльність, як і кожна діяльність людини, є покроковою, конструктивною за своєю сутністю. Звідси випливає, що якісне опанування визначених навчальною програмою розділів елементарної евклідової геометрії як відповідних конструктивних складових евклідової геометрії вимагає організації усього освітнього процесу саме у вигляді практико-орієнтованої системи навчання. Висновки. На підставі обґрунтувань теоретичного характеру практико-орієнтовану у широкому розумінні форму організації процесу навчання представлено як необхідну передумову вдалого опанування положень елементарної евклідової геометрії у закладах загальної середньої освіти, розкрито напрямки організації відповідної цілісної системи практико-орієнтованого навчання. Подальші дослідження можна спрямувати на створення конкретних практичних рекомендацій для відповідної категорії освітян.Документ Про деякі історичні витоки сучасних програм і підручників з геометрії для закладів загальної середньої освіти(ФОП Цьома С. П., 2020) Мотлас І. О.; Motlas I. O.; Синюкова О. М.; Syniukova O. M.Невід’ємну складову компетентнісного підходу до освіти, який є прив’язаним до реалій життя принципово новим способом формування освітніх завдань, створює так зване практико-орієнтоване навчання. Проаналізовано різні аспекти такого навчання стосовно до систематичного курсу геометрії закладів загальної середньої освіти та їх історичні витоки.Документ Проблема вдосконалення предметної математичної компетентності учнів закладів базової загальної середньої освіти при підготовці до Державної підсумкової атестації(ФОП Цьома С. П., 2020) Гуцан Ю. І.; Hutsan Yu. I.; Синюкова О. М.; Syniukova O. M.Обґрунтовано, що за умови сьогодення, підготовка до Державної підсумкової атестації з математики для більшості здобувачів базової середньої освіти за необхідністю вимагає не лише узагальнюючого повторення основного матеріалу наприкінці дев’ятого класу, а й систематичної спеціальної підготовки, фактично, протягом усього відповідного періоду навчання. Роботу спрямовано на практичну допомогу вчителям математики,у першу чергу, вчителям-початківцям.