Перегляд за Автор "Sylman Oleksandr"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Модернізація практико-методичної підготовки майбутніх учителів математики до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Сильман Олександр; Sylman OleksandrУ статті порушується актуальна проблема сьогодення щодо змін у практико-методичної підготовки майбутніх учителів математики. Автор зосереджує увагу на особливостях професійної діяльності вчителя математики в умовах інклюзивної освіти, його здатності адаптувати та модернізувати навчальний матеріал відповідно до потреб учня з особливими освітніми потребами. Всі перелічені особливості викликають необхідність модернізувати практико-методичну підготовку як складника професійної підготовки майбутніх учителів математики в ЗВО: розширення змісту методики навчання математики щодо особливостей адаптації й модернізації навчального математичного контенту відповідно індивідуальних особливостей учня (із порушенням слуху, інтелектуального розвитку та ін.), посилення практичної підготовки, зокрема, включення у зміст курсів моделювання педагогічних ситуацій та кейсів, формування практичних умінь і навичок використання цифрових платформ і ресурсів для організації ефективного навчання математики учнів з ООП, організація виробничих педагогічних практик в інклюзивних класах тощо. У статті автор на основі проведеного аналізу психолого-педагогічних, методичних джерел окреслює основні напрями змін у практико-методичної підготовки майбутніх учителів математики і відповідно формування у них діяльнісно-операційного та рефлексивного компонентів інклюзивної компетентності.