eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Sus B. A."

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Fundamental form of Motion of Matter and Traditional Problematic Issues of Physics
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Сусь Б. А.; Sus B. A.; Сусь Б. Б.; Sus B. B.
    In the article it is shown that there is a continuous transition from one form (substance) to another (the field) as a fundamental form of motion of matter. The basis of this oscillatory process is known in the theory of relativity as the ratio W = c2×m which is suitable to understand as the law of conservation of matter. Proposed approach makes it possible to remove a number of fundamental traditional problematic issues of physics related to the dual nature of matter.
  • Документ
    Теоретико-методичні засади розгляду проблемних питань сучасної фізики у вищій школі
    (2015) Сусь Б. А.; Sus B. A.; Сусь Б. Б.; Sus B. B.
    Показано, що викладання фізики в загальноосвітній і вищій технічній школі має важливі особливості, обумовлені її фундаментальністю, яка має два конкуруючі аспекти – фундаментальність фізики як природничої світоглядної науки і фундаментальність як основа технічної спеціальності. Тому виникає потреба оптимального врахування цих особливостей у процесі організації та проведення занять. У фізиці як фундаментальній світоглядній науці існує низка традиційних проблемних питань, які доцільно розглядати на лекційних, практичних, семінарських заняттях, обговорювати на студентських конференціях.
  • Документ
    Традиційні проблемні навчальні питання фізики як важливий засіб формування наукової картини світу
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Сусь Б. А.; Sus B. A.; Сусь Б. Б.; Sus B. B.; Кравченко О.; Kravchenko O.
    У статті як приклад використання проблемних питань у процесі навчання у вищій школі досліджено проблему двоїстої природи світла. Для пояснення зміни енергії електромагнітної хвилі світло розглядається як потік фотонів - особливих часток, що перебувають у коливальному стані на зразок маса - енергія - маса - енергія -...
  • Документ
    Фізичний зміст поняття «електричний заряд»
    (ФОП Цьома С. П., 2017) Сусь Б. А.; Sus B. A.; Сусь Б. Б.; Sus B. B.
    Розкриття фізичного змісту явища сприяє активізації процесу навчання, розвитку світогляду і творчих здібностей студентів. Розглядається традиційне проблемне питання, що таке електричний заряд. Показано, що реально це поняття характеризує кількість нескомпенсованої електронної або протонної речовини.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук