Перегляд за Автор "Sulaieva Nataliia Viktorivna"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Артефакти неформальної мистецької освіти в Україні(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Сулаєва Наталія Вікторівна; Sulaieva Nataliia ViktorivnaНа основі аналізу артефактів української культури з найдавніших часів до кінця XIII століття (періоду Київської Русі) у статті обґрунтовується авторський погляд на архетипи вітчизняної освіти та розвиток на теренах нашої держави мистецької освіти, формальної і неформальної художньої освіти.Документ Менеджмент неформальної мистецької освіти в педагогічному університеті(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Сулаєва Наталія Вікторівна; Sulaieva Nataliia ViktorivnaУ статті обґрунтовано доцільність надання студентам педагогічних навчальних закладів ІІІ–IV рівнів акредитації неформальної освіти. Висвітлено найбільш важливі аспекти менеджменту неформальної мистецької освіти. Подано визначення та основні характеристики неформальної мистецької освіти. Зосереджено увагу на цілях, змісті та способах діяльності керівників та учасників неформальних художньо-творчих колективів.Документ Мистецька освіта України другої половини ХVІ – середини ХVІІІ століть: формальні й неформальні ознаки(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015) Сулаєва Наталія Вікторівна; Sulaieva Nataliia Viktorivna; Лещенко Марія Петрівна; Leshchenko Mariia PetrivnaУ статті висвітлюються питання розвитку вітчизняної мистецької освіти другої половини ХVІ – середини ХVІІІ століть з урахуванням нових підходів сучасної педагогічної науки до функціонування різних видів освітньої діяльності, що дозволило здійснювати дослідження, виокремивши формальні та неформальні ознаки літературної, образотворчої, музичної, хореографічної, театральної мистецької освіти. Наголошується на переважанні неформальних ознак передачі досвіду мистецької діяльності від одного покоління іншому та поступальному розвитку формальної мистецької освіти на теренах України в означений історичний період.Документ Неформальна мистецька освіта студентів вищих педагогічних навчальних закладів України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Сулаєва Наталія Вікторівна; Sulaieva Nataliia ViktorivnaУ статті акцентується увага на доцільності надання студентам вищих педагогічних навчальних закладів ІІІ-ІV рівнів акредитації неформальної мистецької освіти в художньо-творчих колективах. У ній сформульовано поняття «неформальна мистецька освіта в системі професійної підготовки вчителя», що трактується як добровільна мистецька діяльність особистості, що здійснюється незалежно від формального навчання у вищому педагогічному навчальному закладі, реалізується здебільшого в художньо-творчих колективах і не супроводжується видачею диплома офіційного зразка. Визначено мету неформальної мистецької освіти, її завдання, функції, принципи, зміст, форми й методи організації.Документ Особистісно-орієнтовані дослідження педагогічної реальності: методологія, досвід, перспективи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2013) Лещенко Марія Петрівна; Leshchenko Mariia Petrivna; Сулаєва Наталія Вікторівна; Sulaieva Nataliia ViktorivnaУ статті висвітлено загальні положення реалізації науковопедагогічного дослідження, що включає аналіз базових категорій, визначення логіки, послідовності та якісної наповнюваності пошукових дій. Представлено характеристики наукового аналізу; педагогічного дослідження як одного з видів наукового; номотетичного та ідеографічного підходів до дослідження зв’язків між фактами, явищами освітньої реальності; кількісних та якісних стратегій дослідження; напрямів якісних досліджень: етнографічного, ситуаційного та історичного. На прикладі дослідження впливу неформальної мистецької освіти на особистіснопрофесійний розвиток учасників українського народного хору «Калина» Полтавського національного педагогічного університету імені В. Г. Короленка схарактеризовано особливості використання комплексного підходу до вивчення педагогічного явища.Документ Теоретико-методологічні засади неформальної мистецької освіти майбутніх учителів(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Сулаєва Наталія Вікторівна; Sulaieva Nataliia ViktorivnaУ статті висвітлено теоретичні й методологічні засади неформальної мистецької освіти майбутніх учителів у художньо-творчих колективах вищих педагогічних навчальних закладів. Представлено поняття «неформальна мистецька освіта в системі професійної підготовки вчителя», визначено мету, завдання, функції, принципи, зміст і форми її організації. Окреслено структуру особистісно-професійного розвитку як результату отримання неформальної мистецької освіти учасниками художньо-творчих колективів. Схарактеризовано систему, модель і технологію організації неформальної мистецької освіти в педагогічному ВНЗ.