Перегляд за Автор "Sukach Oleksandr Volodymyrovych"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичне забезпечення адаптивної фізичної культури: інноваційний підхід до формування компетентностей майбутніх фахівців(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Хоменко Павло Віталійович; Khomenko Pavlo Vitaliiovych; Бондаренко Віктор Петрович; Bondarenko Viktor Petrovych; Сукач Олександр Володимирович; Sukach Oleksandr Volodymyrovych; М'якота Олександр Григорович; Miakota Oleksandr HryhorovychУ статті комплексно досліджено методичні засади викладання адаптивної фізичної культури як важливої складової професійної підготовки майбутніх фахівців фізичної культури і спорту. Розкрито теоретичні основи дисципліни, її місце в освітньо-професійній програмі, функціональне та аксіологічне значення для формування фахових і загальнокультурних компетентностей студентів. Встановлено, що адаптивна фізична культура має міждисциплінарний характер, базується на поєднанні знань з фізичної реабілітації, педагогіки, медицини, психології та соціальної роботи, і виконує гуманістичну місію інтеграції осіб з особливими потребами у соціум засобами фізичної активності. Проаналізовано сучасний стан методичного забезпечення дисципліни, виокремлено його структурні компоненти, зокрема навчальні програми, методичні рекомендації, електронні ресурси та практичні посібники. Аргументовано доцільність впровадження інноваційних технологій навчання, таких як проєктна діяльність, кейс-метод, ситуаційне моделювання, цифрові платформи та віртуальні тренажери, що дозволяють ефективно розвивати критичне мислення, комунікативну гнучкість, емоційну компетентність і готовність до роботи в інклюзивному середовищі. Особлива увага приділена визначенню інтерактивних форм організації навчання, які сприяють формуванню стійкої професійної мотивації, здатності до прийняття відповідальних рішень та індивідуалізації освітнього процесу. Обґрунтовано перспективні напрями удосконалення методичної бази з урахуванням сучасних викликів вищої освіти, цифровізації, соціальної мобільності та інтернаціоналізації педагогічної діяльності. Стаття містить теоретичні положення, що можуть стати основою для подальших емпіричних досліджень і практичного впровадження в освітній процес факультетів фізичного виховання.