Перегляд за Автор "Streltsova Valeriia Vitaliivna"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методика навчання біології у закладах загальної середньої освіти в умовах дистанційного навчання(2021) Стрельцова Валерія Віталіївна; Streltsova Valeriia Vitaliivna; Міронець Людмила Петрівна; Mironets Liudmyla PetrivnaКваліфікаційна робота присвячена дослідженню методичних засад організації дистанційного навчання у закладах загальної середньої освіти. Розкрито роль дистанційного навчання у сучасній середній освіті, висвітлено методику організації ефективного дистанційного навчання біології у 5-11 класах. Надано коротку характеристику онлайн-ресурсів, що можуть бути використані вчителями біології для ефективної взаємодії на уроках. У ході педагогічного експерименту досліджено, що застосування ресурсів для онлайн взаємодії під час уроків сприяє кращому засвоєнню знань учнями під час онлайн-занять, дозволяє учням опанувати різні форми творчої взаємодії з контентом підчас уроків біології, опанувати не тільки предметну компетентність, а й формувати гнучкі компетентності, що необхідні учням для ефективної взаємодії з соціумом в повсякденному житті. Результати експерименту свідчать про підвищення рівня навчальних досягнень з біології, а також про формування стійкої внутрішньої мотивації до навчання у зв’язку з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, які є основним способом міжособистісної взаємодії учнів 5-11 класів. Також в ході експерименту виявлено позитивну динаміку з підготовки онлайн-занять з біології для вчителів, підготовка займає удвічі менше часу.Документ Основні етапи становлення медіакомпетентності студентів під час навчання в університеті(Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2021-02-26) Коваленко Олександр Вікторович; Стрельцова Валерія Віталіївна; Kovalenko Oleksandr Viktorovych; Streltsova Valeriia VitaliivnaУ даній статті детально розглянуто такі поняття як «медіа», «медіаосвіта» та «медіакомпетентність». Також в роботі розкрито розуміння «медіакомпетентності студентів» як здатність особистості здійснювати культуросообразність видів діяльності на матеріалі засобів масової комунікації. У статті детально розглядаються основні етапи формування медіакомпетентності студентів у процесі навчання в університеті серед яких мотиваційно-діагностичний, аналітико-синтетичний, операційно – діяльнісний, оціночно-рефлексивний та професійно-ситуативнийДокумент Формування медіакомпетентності сучасної людини як культурологічна проблема(CумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Стрельцова Валерія Віталіївна; Streltsova Valeriia Vitaliivna; Коваленко Олександр Вікторович; Kovalenko Oleksandr ViktorovychАктуальність теми дослідження полягає в тому, що сьогодні, серед загальних тенденцій світового розвитку найбільш значущим є перехід до інформаційного суспільства, що обумовлює необхідність суттєвих змін в системі освіти дітей та дорослих. Ми живемо у час, коли найбільш значущою стає інформація. ЇЇ значення зараз більше, аніж володіння грошовими активами. Березень 2020 року став переломним для психіки сотень тисяч людей. Медіапростір постійно поповнювався новими i новими фейками про короновірус. Кількість звернень до психіатрів, психологів, психотерапевтів зросла на 30%. Людство опинилося у водоверті неправдивої інформації, через брак медіаграмотності. Незліченна кількість шокуючих фейків спричинили хвилі самогубств та каліцтв. Саме в той складний час в Україні постала проблема медіакопметентості населення задля зменшення кількості фейкових новин i негативних реакцій, спричинених прямим споживанням цих новин суспільством. Метою написання даної роботи є розгляд перспектив розвитку медіа- компетентності та дослідження стану сучасної медіаосвіти. Для реалізації поставленої мети необхідно вирішити такі завдання: 1) Провести аналіз стану медіакомпетентності сучасної особистості 2) Визначити закономірності між медіакомпетентністю, опануванням медіа- грамотністю та рівнем медіа освіти. 3) Здійснити аналіз освітніх програм на предмет формування медіаграмотності. 4) Визначити умови для формування медіакомпетентності населення. Об’єктом дослідження виступає особистість сучасної людини (збірний образ). Предметом дослідження є медіакомпетентність особистості та рівень її сформованості. Структура і обсяг роботи: Структура. Робота складається зі вступу, трьох розділів, чотирьох підрозділів, висновків до розділів, загальних висновків, списку використаних джерел та додатків. Обсяг – 59 сторінок. Кількість використаних джерел – 31.