eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Stepanova Liudmyla Vasylivna"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Експериментальна перевірка ефективності методики формування художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва та хореографії
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Степанова Людмила Василівна; Stepanova Liudmyla Vasylivna
    У статті представлено апробацію методики формування художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва та хореографії. Ефективність методики обґрунтовано результатами порівняльного аналізу попереднього й остаточного діагностування рівнів сформованості художньо-герменевтичних умінь респондентів експериментальних і контрольних груп, а також виявленою позитивною динамікою в експериментальній групі в порівнянні з контрольною. Вірогідність експериментальних даних підтверджено результатами їхньої обробки методами математичної статистики за розрахунками φ*-критерієм Фішера та t-критерію Стьюдента.
  • Документ
    Методика формування художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва та хореографії
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Степанова Людмила Василівна; Stepanova Liudmyla Vasylivna
    Дисертація є комплексним дослідженням у галузі теорії та методики музичного навчання, що присвячене процесу формування художньогерменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва та хореографії. Виявлено педагогічний потенціал сучасної теорії герменевтики мистецтва. Уточнено сутність художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва та хореографії, визначено її компонентну структуру. Розроблено методику формування художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва та хореографії. Обґрунтовано критерії, показники та рівні сформованості художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва та хореографії. Експериментально перевірено ефективність пропонованої методики формування художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва та хореографії.
  • Документ
    Методологічні основи дослідження герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії
    (2016) Степанова Людмила Василівна; Stepanova Liudmyla Vasylivna
    У статті актуалізовано проблему герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії. Представлено аналіз наукової літератури й висвітлено основні положення науки герменевтики як методологічної основи дослідження й формування герменевтичної компетентності майбутніх викладачів музики та хореографії. Визначено методико-педагогічні принципи формування герменевтичної компетентності, до якої входять знання з методології герменевтики в мистецтві та герменевтично-інтерпретаційні навички, вміння, а також досвід їх застосування.
  • Документ
    Методологічні підходи до формування етно‐стильових виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Фан Фей; Fan Fei; Степанова Людмила Василівна; Stepanova Liudmyla Vasylivna
    Мета статті полягає в обґрунтуванні методологічних підходів до формування етно‐стильових виконавських умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукових джерел у галузі мистецької педагогіки, теоретичне моделювання методологічної бази дослідження проблеми формування етно‐стильових умінь майбутніх учителів музичного мистецтва. На етапі визначення методологічних засад дослідження проблеми формування етно‐стилістичних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва за художньо‐герменевтичним підходом встановлено, що методологічну базу дослідження варто доповнити стильовим і культурологічним підходами, які мають посилити дієвість художньо‐ герменевтичного підходу. У ході дослідження доведено доцільність впровадження стильового підходу, за яким має значно посилитися усвідомлене ставлення майбутніх вчителів музичного мистецтва до найважливіших ознак етнонаціональних стилів, володіти техніками їх виконання, вміти розпізнавати етностилістичні ознаки та адекватно їх інтерпретувати. Обґрунтовано доцільність обрання культурологічного підходу крізь призму розуміння специфіки вибудовування основних стратегем освітнього процесу з формування етно‐стильових умінь майбутніх учителів музичного мистецтва на тлі урахування особливостей онтогенезу тих чи інших етнонаціонільних культур. Адже останні, створюють необхідні умови для кристалізації своєрідних оригінальних етнічних архетипів, з їх подальшим розвитком у конкретні музичні етностилі, які саме й визначають етнічну самобутність музичної культури певного народу. Культурологічний підхід дозволяє вплинути на формування художньо‐культурної свідомості студентів, як майбутніх вчителів музичного мистецтва, та забезпечити високий рівень їх культурологічної освіченості. Перспективами подальших наукових розвідок дисертаційної проблеми є постановка питань щодо розробки педагогічних принципів, методів, умов, прийомів формування етно‐стилістичних умінь учителів музичного мистецтва.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук