eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Stadnyk Halyna Anatoliivna"

Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Динаміка розвитку саморозуміння у майбутніх практичних психологів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Стадник Галина Анатоліївна; Stadnyk Halyna Anatoliivna
    У статті досліджено одне з найбільш актуальних питань сучасної психології - проблема вивчення психологічних особливостей розвитку саморозуміння майбутніх практичних психологів протягом навчання у ВНЗ. Проаналізовано психолого- педагогічну літературу з досліджуваної проблеми, схарактеризована структура саморозуміння, подано результати дослідження саморозуміння майбутніх практичних психологів-студентів І та V курсів.
  • Документ
    Методы изучения познавательной активности дошкольников в семье
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2008) Стадник Галина Анатоліївна; Stadnyk Halyna Anatoliivna
    В статье рассматривается проблема развития познавательной активности дошкольников в семье. Проанализировано понятие «познавательная активность» дошкольников, выделены основные показатели уровня ее развития. Исследованы основные методы изучения родителями познавательной активности дошкольников в семье с целью формирования творческой личности ребенка.
  • Документ
    Развитие познавательной активности дошкольников в семье
    (2015) Стадник Галина Анатоліївна; Stadnyk Halyna Anatoliivna
    Стаття містить результати дослідження впливу сім’ї на розвиток пізнавальної активності дошкільників. Розглянуто компоненти та критерії пізнавальної активності, проаналізовано показники способу впливу батьків на дитину, що зумовлює розвиток пізнавальної активності дітей дошкільного віку. Під час проведеного дослідження було виділено три групи сімей: з конструктивним, імперативним та індиферентним способами впливу на дитину. Доведено, що розвиток пізнавальної активності в дошкільників в сім’ї досягає оптимального рівня при застосуванні батьками конструктивного способу впливу на дитину в процесі їх спілкування та сумісної пізнавальної діяльності.
  • Документ
    Самоставлення як фактор самореалізації професійно-творчого потенціалу майбутніх практичних психологів
    (2015) Стадник Галина Анатоліївна; Stadnyk Halyna Anatoliivna
    Стаття містить результати дослідження самоставлення як фактора самореалізації професійно-творчого потенціалу майбутніх практичних психологів. Розглянуто сутність поняття «самоставлення», структуру даного явища, проаналізовано психологічні особливості самоставлення студентів V і VI курсів спеціальності «Практична психологія». Доведено, що при досить розвинутих властивостях самоставлення студентів-випускників, деякі його особливості потребують більш високого рівня розвитку, що можливо досягнути завдяки спеціальній психокорекційній та розвивальній роботі в період навчання в університеті, а також ефективній роботі психологічної служби ВНЗ.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук