Перегляд за Автор "Stadnyk Oleksandr Dmytrovych"
Зараз показуємо 1 - 15 з 15
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cтруктура и свойства полимерных композитов и нанокомпозитов, подвергнутых термомагнитной обработке(2015) Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Медведовська Оксана Геннадіївна; Medvedovska Oksana Hennadiivna; Білик Володимир Миколайович; Bilyk Volodymyr MykolaiovychВ работе исследовано воздействие термомагнитной обработки на структуру и свойства полимерных композиционных материалов, на основе эпоксидно-диановой смолы, поливинилиденфторида, полиэтилена, поли-4-метилпентена-1. В качестве наполнителей использовали порошки: электролитическое железо, карбонильный никель и нанокобальт. Определено значение температуры плавления и кристаллизации, а также диапазон температур плавления (кристаллизации). Установлена зависимость степени кристалличности, коэрцитивной силы и остаточной намагниченности полимерных композиционных материалов от концентрации наполнителя и условий обработки.Документ Имидж выпускников педагогического университета в эпоху перехода к новому технологическому укладу(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2016) Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr DmytrovychПублікація присвячена аналізу проблем формування іміджу випускників педагогічних університетів в умовах переходу до нового технологічного укладу. Наведено дані свот-аналізу факультету, які потрібно враховувати у практичній діяльності по формуванню іміджу. Запропоновано дорожню карту розвитку проектів з формування іміджу випускника. Зроблено висновки про те, що в сучасних реаліях процес формування іміджу випускника залежить від реалізації комплексного плану стратегічного розвитку університету, спільних і цілеспрямованих дій державних адміністрацій, керівників вузу та факультету по підвищенню конкурентоспроможності університету, що має базуватися як на зміцненні матеріальної бази, так і на підвищенні частки вартості нематеріальних активів.Документ Методические аспекты обучения нанотехнологиям(2015) Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Яременко Олексій Васильович; Yaremenko Oleksii Vasylovych; Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha OleksandrivnaФундаментальный аспект проблемы, на решение которой направлено исследование, заключается в переориентации процесса обучения на удовлетворение потребностей общества в широкомасштабном применении нанотехнологий в различных сферах практической деятельности. Авторами рассмотрена проблема эффективного изучения нанотехнологий в общеобразовательных и высших учебных заведениях непосредственно связанная с достигнутым уровнем информатизации и компьютеризации образования. Предложены варианты применения некоторых компьютерных программ для моделирования и визуализации нанообъектов.Документ Методический анализ применения законов термодинамики к произвольным макро- и нано- системам(2015) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Яременко Олексій Васильович; Yaremenko Oleksii Vasylovych; Трохименко Олеся Вікторівна; Trokhymenko Olesia ViktorivnaРассмотрено применение законов термодинамики для изучения произвольных макросистем. Предложена методика рассмотрения в учебном процессе подготовки учителя физики уравнений адиабаты для произвольных систем, соотношения коэффициентов изотермического сжатия и коэффициента адиабатического сжатия (при всестороннем сжатии), зависимости внутренней энергии от объема, соотношений между теплоемкостями при постоянном объеме и постоянном давлении, применимость уравнений термодинамики для нано- и полевых систем.Документ Нанообразование – приоритетное направление в системе підготовки кадров(2017) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr DmytrovychЧастью преодоления экономического кризиса в Украине является развития нанонауки и нанотехнологий, внедрение их достижений в образовательное пространство, что должно осуществляться совместно, общими усилиями образовательных учреждений, промышленных предприятий и государственных органов.Документ Нанотехнології в освітній галузі(СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2016) Білик Володимир Миколайович; Bilyk Volodymyr Mykolaiovych; Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena Mykhailivna; Іваній Володимир Степанович; Ivanii Volodymyr Stepanovych; Медведовська Оксана Геннадіївна; Medvedovska Oksana Hennadiivna; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Пасько Ольга Олександрівна; Pasko Olha Oleksandrivna; Петренко Світлана Віталіївна; Petrenko Svitlana Vitaliivna; Салтикова Алла Іванівна; Saltykova Alla Ivanivna; Соколов С. В.; Sokolov S. V.; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Чепурних Геннадій Кузьмич; Chepurnykh Hennadii Kuzmych; Яременко Олексій Васильович; Yaremenko Oleksii VasylovychУ монографії, що є результатом прикладного наукового дослідження, виконаного на замовлення МОН України, висвітлено теоретико‐методологічні засади введення нанотехнологічних знань у предмети освітньої галузі «Природознавство» в закладах загальної середньої освіти та в систему підготовки майбутніх вчителів фізики у педагогічних університетах. Окреслено концептуальні засади нової системи формування професійної компетентності майбутнього вчителя фізики у контексті глобальної перебудови української освітньої системи на західноєвропейські зразки. Розкрито досвід експериментальних досліджень нанооб’єктів у Сумському державному педагогічному університеті імені А.С. Макаренка як підґрунтя підвищення якості професійної підготовки випускників. Для викладачів, аспірантів, магістрантів, студентів, вчителів, широкої педагогічної громади.Документ Перспективи дистанційного і змішаного навчання в системі безперервної освіти(2017) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Яременко Олексій Васильович; Yaremenko Oleksii VasylovychУ статті розглядаються глобальні тенденції розвитку світової системи освіти, проаналізовано основні віхи впровадження дистанційної та змішаної освіти, виявлені ключові стейкхолдери дистанційного навчання та їх цілі, а також акцентовано увагу на необхідності розвитку нових дидактичних засобів, зокрема, smart-технологій і smart-посібників для ефективної системи дистанційного навчання. Цю роботу пропонується розпочинати з розробки концепції smart-посібника та проектування відповідних навчальних блоків.Документ Реінжиніринг у системі освіти(2018) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr DmytrovychСформульовано практичні пропозиції щодо поліпшення якості управління інфраструктурою університетів за рахунок використання методології реінжинірингу на різних рівнях. Наголошується на необхідності постійного пошуку інноваційних інструментів управління системою освіти, які дозволять вирішувати проблему забезпечення нового, більш ефективного освітнього результату. Запропоновано менеджерам педагогічних ВНЗ спільно із адміністрацією регіону, на основі SWOT-аналізу, розробити, обговорити, затвердити і оприлюднити стратегію розвитку університетів регіону. В стратегії визначити очікуваний результат, заходи щодо її реалізації, відповідальних, вказати стратегічні пріоритети та ініціативи розвитку у часі та за напрямками, створити свого роду «Бачення» – яким повинен бути університет, і головне - домогтися її виконання у заплановані терміни.Документ Розвиток наноосвіти – один із чинників забезпечення переходу на шостий технологічний уклад(2015) Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Шкурдода Юрій Олексійович; Shkurdoda Yurii Oleksiiovych; Яременко Олексій Васильович; Yaremenko Oleksii VasylovychАналізується зв'язок технологічного рівня розвитку держав з рівнем розвитку інфраструктури нанотехнологій. Обґрунтовується програма дій по створенню вузівських нанотехнологічних науково-освітніх центрів та розробки Дорожньої карти з залученням спеціалістів підприємств регіону, яка у перспективі може пришвидшити перехід країни до шостого технологічного укладу.Документ Розвиток інформаційних компонент інфраструктури нанотехнологій(ФОП Цьома С. П., 2018) Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Яременко Олексій Васильович; Yaremenko Oleksii VasylovychУ даній статті розроблено новий спосіб розвитку інформаційних компонент інфраструктури нанотехнологій, а також комплекс подачі міждисциплінарної інформації в профільні наукові інститути та лабораторії у вигляді банку матеріалів електронної бібліотеки.Документ Створення освітніх нанокластерів для забезпечення вивчення нанотехнологій в школах та ВНЗ(РВВ КДПУ ім. В. Винниченка, 2015) Величко Степан Петрович; Velychko Stepan Petrovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Завражна Олена Михайлівна; Zavrazhna Olena MykhailivnaУ статті зазначається, що нанотехнології є основою чергової технологічної революції і запорукою переходу до нового VI економічного укладу, тому розвиток наноосвіти є важливою складовою заходів з підвищення якості професійної підготовки кадрів для всіх без виключення галузей промисловості та вищої освіти України. Аналіз сучасного стану фізико-математичної, природничої та технічної освіти в Україні показує значне відставання у вивченні сучасних проривних технологій, зокрема - нанотехнологій у школах та ВНЗ. Розглядається ряд проблем різного рівня, розв’язання яких забезпечить перехід освіти та промисловості до норм сучасності.Документ Стратегические приоритеты изучения нанофизики и нанотехнологий, как фактора экономического развития(2016) Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia AnatoliivnaВ статье рассматривается необходимость формирования современнойсистемы нанообразования в Украине, как основы развития экономики страны. Обосновано необходимость сотрудничества государства, промышленных предприятий, научно-исследовательских и образовательных учреждений с целью формирования кадровой составляющей развития нанотехнологической сферы. На примере Сумской области представлены возможные участники региональной нанотехнологической сети и их направленность.Документ Структура и электропроводность полимерных композиционных материалов, сформированных в магнитном поле(2017) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Яременко Олексій Васильович; Yaremenko Oleksii VasylovychВ работе описывается структура и электрические свойства полимерных композиционных материалов на основе поливинилиденфторида и эпоксидной смолы, сформированных под воздействием термомагнитной обработки. В качестве наполнителя использовали порошкообразное электролитическое железо. Исследована зависимость проводимости образцов от типа полимерной матрицы, температуры и напряженности магнитного поля при термомагнитной обработке. Установлена зависимость электропроводности от дополнительной электроимпульсной обработки.Документ Цілеспрямована діяльність викладача фізики по формуванню компетентності в сфері енергозбереження(ФОП Цьома С. П., 2018) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr Dmytrovych; Цапенко Марина Василівна; Tsapenko Maryna VasilivnaУ даній статті аргументується важливість формування компетенцій з енергозбереження, як важливої складової професійної діяльності викладача. Викладено погляди на компетенції, як своєрідне замовлення суспільства на кваліфіковану підготовку людини до творчої, суспільно корисної діяльності. Новаторство роботи полягає в тому, що ставиться питання про формування енергозберігаючої компетентності як однієї із ключових компетентностей педагога.Документ Інформаційно-комунікативні технології у процесі навчання основ нанонаук у шкільній освіті(2017) Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan Oleksiiovych; Ткаченко Юлія Анатоліївна; Tkachenko Yuliia Anatoliivna; Балабан Ярослав Романович; Balaban Yaroslav Romanovych; Стадник Олександр Дмитрович; Stadnyk Oleksandr DmytrovychУ статті представлені можливості використання інформаційно-комунікативних технологій у процесі навчання основ нанотехнологій. Визначено основні напрями застосування інформаційно-комунікативних технологій при викладанні нанотехнологій у загальноосвітній школі. Виділено основні види завдань для учнів при роботі з комп’ютерними моделями у процесі навчання основ нанотехнологій. Охарактеризовано сучасні навчально-методичні комплекси для вивчення нанотехнології, доступні у режимі онлайн. Розкрито характерні особливості реалізації освітнього потенціалу інформаційно-комунікативних технологій у навчанні основ нанотехнологій.