Перегляд за Автор "Smerechak Lesia Ivanivna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ До проблеми професійного співробітництва вчителя початкової школи та асистента вчителя(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Литвин Інна Миколаївна; Lytvyn Inna Mykolaivna; Зубрицький Ігор Ярославович; Zubrytskyi Ihor Yaroslavovych; Смеречак Леся Іванівна; Smerechak Lesia IvanivnaУ статті узагальнено підходи до дефініції «професійне співробітництво», розкрито її особливості як важливої складової інклюзивного навчання в умовах початкової освіти; виокремлено основні ознаки професійного співробітництва. Визначено, що асистент учителя забезпечує соціальнопедагогічний супровід дитини з особливими освітніми потребами, разом з учителем класу проводить різні заходи (як в умовах класної, так і позакласної діяльності); допомагає дитині при виконанні навчальних завдань; бере участь у розробці та виконанні індивідуальної програми розвитку дитини; адаптує/модифікує дидактичні матеріали з урахуванням визначеного ІРЦ рівня підтримки та індивідуальних особливостей освітньої діяльності учня з особливими освітніми потребами. Акцентовано увагу на тому, що лише спільна праця вчителя та асистента над розробленням індивідуальних завдань, дидактичного матеріалу, індивідуальної освітньої траєкторії тощо дасть змогу досягнути ефективності в роботі з учнями з особливими освітніми потребами. Наголошено, що професійне співробітництво вчителя початкової школи та асистента вчителя є запорукою успішного інклюзивного навчання, оскільки саме вони зумовлюють реалізацію індивідуального підходу до дитини з особливими освітніми потребами.