eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Siryk Liudmyla Mykolaivna"

Зараз показуємо 1 - 5 з 5
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Дослідження американськими науковцями концепції творчої самореалізації як основи евристичного навчання в сучасній школі
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Сірик Людмила Миколаївна; Siryk Liudmyla Mykolaivna
    У статті розглядаються сучасні підходи до евристичного навчання як інноваційної технологи освіти, рівень його дослідження у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. Визначаються ідеї та концепції самореалізації творчого потенціалу особистості як основи евристичного навчання в американській освіті.
  • Документ
    Концепції і технології евристичного навчання всучасній педагогічній науці США
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Сірик Людмила Миколаївна; Siryk Liudmyla Mykolaivna
    З’ясовано концептуальні основи, етапи розвитку евристичного навчання в американській педагогіці. Виокремлено сутнісні характеристики технологій евристичного навчання – складної нелінійної системи з пріоритетами пізнавально-творчої самостійної діяльності, стратегічна мета якої – створення особистісно значимого освітнього продукту. Виявлено джерельні першооснови концептуальних ідей і технологій евристичного навчання, серед яких – теоретичні засади гуманістичної і креативної педагогіки, теорія і практика творчої самореалізації особистості, сократівські і сучасні ідеї діалогової взаємодії у навчанні. Обґрунтовано положення, що у процесі розвитку евристичних технологій вони збагачувались такими важливими складовими як спрямованість на самостійну творчість у навчанні, нові принципи, форми, методи і механізми пізнавально-творчої діяльності. Узагальнено американський досвід застосування технологій евристичного навчання у вищій освіті США. Проведено порівняльний аналіз концептуальних основ і технологій евристичного навчання у США, Росії та в Україні. Схарактеризовано організаційно-дидактичні можливості творчого застосування американського досвіду використання евристичних технологій для оптимізації навчального процесу, організаційно-педагогічного вдосконалення інноваційних технологій в сучасних вищих навчальних закладах України.
  • Документ
    Модернізація евристичного навчання США в умовах активного впровадження сучасних інформаційних засобів освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Сірик Людмила Миколаївна; Siryk Liudmyla Mykolaivna
    У статті розглядаються сучасні підходи до евристичного навчання як інноваційної технології освіти. Визначається модернізація евристичного навчання США в умовах активного впровадження сучасних інформаційних засобів освіти. Окреслюється ефективність використання інформаційних технологій під час упровадження евристичних методів навчання в навчальних закладах Сполучених Штатів.
  • Документ
    Поняття «педагогічна технологія» в американській та вітчизняній педагогіці
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2011) Сірик Людмила Миколаївна; Siryk Liudmyla Mykolaivna
    У статті розглянуто поняття «педагогічна технологія», його визначення і тлумачення американськими та вітчизняними дослідниками. З'ясовано сутність технологічного підходу до інноваційного навчання.
  • Документ
    Теоретичні основи евристичного навчання в сучасній американській педагогіці
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Сірик Людмила Миколаївна; Siryk Liudmyla Mykolaivna
    У статті розглянуто сучасні підходи до евристичного навчання як інноваційної технології освіти та рівень його дослідження у вітчизняній та зарубіжній педагогіці. З позицій інноваційної дидактичної науки виявлено методологічні та теоретичні концепції евристичного навчання у США.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності