eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Shynkevych Yuliia"

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Готовність майбутніх учителів до формування іншомовної мовленнєвої компетентності молодших школярів: організаційно-змістовий аспект
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Шинкевич Юлія; Shynkevych Yuliia
    У статті досліджено організаційно-змістовий аспект готовності майбутніх педагогів початкової школи до формування іншомовної мовленнєвої компетентності учнів. Зазначено, що вказана компетентність є однією із ключових компетентностей особистості, а її формування виступає провідним завданням сучасної початкової освіти. Визначено, що обов’язковою характеристикою готовності майбутнього педагога до формування іншомовної мовленнєвої компетентності молодших школярів є високий рівень сформованості зазначеної компетентності безпосередньо вчителя. Відтак подано характеристику поняття «іншомовна мовленнєва компетентність педагога» та охарактеризовано її складові.Готовність педагога початкової школи представлена як стійке цілісне новоутворення Зокрема розкрито сутність,зміст, структурні компоненти готовності, а також педагогічні умови її формування. Так, з’ясовано, що готовність майбутніх учителів початкових класів є частиною його професійної компетентності та містить такі компоненти готовності: мотиваційний (емоції, прагнення), змістовий (знання, результати діяльності), процесуальний (уміння, навички), креативний (творчість, нестандартність педагогічних впливів). З’ясовано, що усі компоненти готовності майбутнього вчителя початкової школи до формування іншомовної мовленнєвої компетентності учнів є взаємопов’язаними та доповнюють одне одного. Від них залежить індивідуальний стиль навчання іноземної мови, а також результати професійної діяльності майбутнього вчителя. Сформульовано вимоги до готовності майбутніх учителів уконтексті компетентнісного підходу в навчанні молодших школярів іноземної мови. Запропоновано розвивати подальші дослідження зазначеної проблеми у напрямку розробки інноваційних методів розвитку готовності майбутніх педагогів до формування іншомовної мовленнєвої компетентності молодших школярів.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук