Перегляд за Автор "Shvets Olha Hryhorivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Методичні підходи до вивчення хімічної мови іноземними слухачами підготовчих відділень(2013) Швець Ольга Григорівна; Shvets Olha HryhorivnaСтаття присвячена організації викладання хімії іноземним студентам українською мовою на пропедевтичному рівні. Розглянуто особливості основних підсистем хімічної мови: символіки, термінології, номенклатури. Виділено основні знання й уміння з кожної з них. Розглянуто їх застосування під час виконання конкретного хімічного завдання. Встановлено аналогію та відмінності вимови назв деяких елементів українською, французькою та турецькою мовами. Запропоновано методичні засоби, що полегшують запам’ятовування українських назв і вимови символів хімічних елементів. Наведено технологію вивчення нових термінів. Уточнено вимоги до рівня оволодіння хімічною мовою з позиції різних видів мовленевої діяльності: читання, аудіювання, говоріння та письма.Документ Організація змішаного навчання за допомогою «Google Classroom» під час вивчення біоорганічної хімії здобувачами медичних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Ліцман Юлія; Litsman Yuliia; Швець Ольга Григорівна; Shvets Olha Hryhorivna; Осьмук Наталія Григорівна; Osmuk Nataliia HryhorivnaСтаття присвячена проблемі підвищення ефективності хімічної підготовки студентів спеціальності «Медицина». Обґрунтовано актуальність залучення електронного, мультимедійного та мобільного контенту в навчальний процес. Підтверджено, що умовою ефективності реалізації змішаного навчання є поєднання аудиторної та позааудиторної роботи. Здійснено експериментальну перевірку результативності застосування розробленої методики вивчення біоорганічної хімії в умовах змішаного навчання на платформі «Google Сlassroom». Установлено позитивний влив запропонованої методики на рівні навчальних досягнень студентів з хімії.Документ Особливості викладання хімії студентам-іноземцям підготовчого відділення(2013) Швець Ольга Григорівна; Shvets Olha HryhorivnaУ статті розглянуто специфіку підготовки іноземних студентів на пропедевтичному рівні. Виділено три взаємопов’язані компоненти навчання: мовний, загальнонауковий, адаптаційний. Сформульовано дидактичні умови навчання хімії нерідною для студентів мовою: професійна спрямованість навчання; проблемно-розвиваюче навчання; використання наочності; лінгвометодична та полікультурна компетентність викладача-хіміка; постійний контроль і керування процесом засвоєння хімічного матеріалу; наявність відповідної навчально-методичної літератури. Запропоновано поділ курсу хімії на вступний і основний. Наведено основні граматичні конструкції, що використовуються під час вивчення вступного курсу хімії.Документ Формування хіміко-екологічних понять під час вивчення загальної хімії студентами аграрних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Швець Ольга Григорівна; Галинська Р. С.; Halynska R. S.; Shvets Olha HryhorivnaУ статті визначено зв'язок хіміко-екологічних понять із програмним матеріалом курсу загальної хімії, наведено приклади використання індуктивного, дедуктивного, традуктивного та редуктивного підходів до їх формування. Простежено генезис хіміко-екологічних понять під час вивчення окремих тем фахових дисциплін студентами спеціальностей: «Агрономія», «Ветеринарна медицина», «Харчові технології та інженерія».