eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Shorobura Inna Mykhailivna"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Методичне забезпечення змішаного навчання у вищих військових навчальних закладах
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2024) Дяков Святослав Іванович; Diakov Sviatoslav Ivanovych; Шоробура Інна Михайлівна; Shorobura Inna Mykhailivna; Ребуха Лілія Зіновіївна; Rebukha Liliia Zinoviivna
    Стаття присвячена розкриттю сутнісних особливостей методичного забезпечення освітньої діяльності вищих військових навчальних закладів та впровадження дієвих методів змішаного навчання. Акцентовано увагу на важливих передумовах використання у професійній підготовці майбутніх офіцерів Збройних Сил України змішаної форми навчання, якими нині є глобалізаційні соціальні процеси, що мають місце у сучасному суспільстві, сутнісні підходи до технологізації освіти, коректування освітнього процесу в умовах пандемії COVID‐ 19 та повномасштабної війни в Україні. У статті, змішане навчання розглянуто як освітню технологію у поєднанні взаємопроникаючого очного та електронного навчання з можливістю самостійного навчання майбутніх офіцерів. Вважаємо, що методичне забезпечення змішаного навчання у вищих військових навчальних закладах має відповідати його гнучкості, доступності, ефективності, пристосованості до навчальних потреб майбутніх офіцерів та освітніх цілей у цілому й встановлювати творчий баланс між новаційно‐педагогічними методами викладання та інформаційно‐комунікаційними технологіями за допомогою яких заняття буде результативним. Для дієвого функціонування змішаного навчання характерний високий рівень встановленої інтерактивності (між здобувачами освіти і окресленим навчальним матеріалом, курсантами і викладачем, курсантами і віртуальним середовищем) та відповідності виокремлених педагогом форм, методів, засобів навчання специфіці вищого військового навчального закладу. Вивчення специфіки освітньої діяльності вищого військового навчального закладу дозволило нам виокремити найбільш продуктивні методи змішаного навчання у підготовці майбутніх офіцерів. Це методи самонавчання і умілого використання інформаційного ресурсу, педагогічний метод «один до одного» та «один до багатьох», навчання на засадах паритетного комунікування «багато до багатьох» разом із поєднанням традиційних методів, характерних для закладу вищої освіти: пояснювально‐ілюстративного, робота з підручником, розв’язання кейсів і практико‐зорієнтованих вправ, активні, проблемно‐пошукові та проектні методи. Зроблено висновок, що методичне забезпечення змішаного навчання слугує комплексно‐взаємодоповнювальною системою навчально‐ методичних матеріалів, які повинні відповідати специфіці професійної підготовки у вищому військовому навчальному закладі.
  • Документ
    Особливості організації дозвіллєвої діяльності учнів початкової школи в умовах Нової української школи
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2025) Поліщук Олександр Сергійович; Polishchuk Oleksandr Serhiiovych; Шоробура Інна Михайлівна; Shorobura Inna Mykhailivna; Максимчук Лариса Володимирівна; Maksymchuk Larysa Volodymyrivna
    У статті висвітлено загальні особливості забезпечення ефективної дозвіллєвої діяльності учнів початкової школи в умовах НУШ. Проаналізовано потенціал дозвіллєвої діяльності з опорою на ключові характеристики молодшого шкільного віку. Узагальнено, що В дозвілля є простором активного спілкування, який задовольняє потребу дітей у неформальних міжособистісних контактах, які принципово відрізняються від спілкування та взаємодії в освітньому процесі. Згідно ідей НУШ дозвіллєву діяльність молодших школярів доцільно спрямовувати в такі напрями: рекреаційно-оздоровчий – дозволяє забезпечувати активні дії спрямовані на зміцнення та збереження здоров’я учнів; спортивний – дає можливості розвивати фізичні здібності учнів, зміцнювати здоров’я, покращувати імунітет тощо; туристичний – один із найрізноманітніших видів дозвіллєвої діяльності; розважальний – спрямований на побудову позитивної взаємодії в системах «вчитель-учні», «учні-батьки», «вчитель-батьки» та ін.; пізнавальний – вид дозвілля, що набирає популярності, й передбачає активне пізнання нового (проєктна та дослідницька діяльність); художньо-естетичний –заняття цим видом дозвілля дають змогу засвоїти культурні цінності та ідеали суспільства, збагатити картину світу школярів, розкрити творчі здібності через заняття музикою, танцями, малювання та інше. Установлено, що організація активної, змістовної та цікавої дозвіллєвої діяльності учнів початкової школи в умовах НУШ корелює з дотриманням таких ідей: забезпечення тісного зв’язку із психологічним, фізіологічним, соціальним розвитком особистості молодшого школяра; нерегламентованість та неформальність вільної діяльності учнів в умовах дозвілля, його творчий характер; апелювання до надання можливостей для самовираження, самоактуалізації, самоствердження, саморозвитку особистості через обрану діяльність; створення умов для реалізації потреби здобувачів у самостійності та незалежності; трансляція корисного суспільного досвіду, що набуває особистісної значущості; задоволення індивідуальних потреб особистості; зорієнтованість на формування соціально значущих потреб особистості та еталонів соціальної поведінки.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук