eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Shlikhtenko Yuliia"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Критерії розвитку показників творчого потенціалу майбутніх учителів іноземної мови
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Шліхтенко Юлія; Shlikhtenko Yuliia
    У статті розкрито проблеми професійної освіти в контексті забезпечення процесу розвитку творчого потенціалу в здобувачів вищої освіти під час викладання іноземних мов, що може бути реалізовано шляхом створення певних педагогічних умов для формування креативних якостей студентів та для їх практикування. Обґрунтувано критерії розвитку показників творчого потенціалу майбутніх учителів іноземної мови з метою перевірки гіпотези роботи про те, що ефективність розвитку творчого потенціалу в майбутніх фахівців підвищиться за можливості впровадження педагогічних умом в освітнє середовище. Отримані результати дозволяють нам стверджувати, що абсолютно за всіма показниками учасники експериментальної та контрольної групи знаходилися на однаковому рівні розвитку, і представники жодної з груп не мали якихось певних переваг чи відставань. У процесі дослідження доведено ефективність реалізації педагогічних умов під час професійної підготовки, а саме: залучення майбутніх учителів іноземних мов до розроблення дидактичних матеріалів, сприяє опануванню самостійною творчою діяльністю, налаштовує студентів на творчу працю і надає змогу впровадити дидактичні матеріали в самостійну педагогічну діяльність; упровадження імерсивних технологій значно розширює педагогічні форми й методи навчання, розвиває мовні уміння та навички мовлення, створює емоційний та емпатичний фон навчання за допомогою ігрових елементів, вдосконалює творчі здібності, креативне сприйняття, творче мислення; формування ціннісного ставлення до розвитку та реалізації творчого потенціалу передбачає моделювання професійно орієнтованих завдань, де студенти відчувають успіх в наслідок прояву творчих здібностей, підвищує мотивацію студентів до прояву своїх творчих здібностей у процесі навчання іноземних мов. Таким чином, саме майбутні учителі іноземної мови з високим рівнем розвитку за всіма критеріями творчого потенціалу склали більшість серед учасників експериментальної групи після впровадження педагогічних умов. Отримані результати вказують на те, що освітня програма, в якій не було реалізовано педагогічних умов розвитку творчого потенціалу не сприяє його розвиткові у майбутніх учителів. Це призводить до того, що більшість учителів характеризуються середнім рівнем творчого потенціалу, а його реалізація в освітньому процесі є нестійкою. Такий рівень також не може гарантувати подальшої спрямованості учителів на розвиток творчого потенціалу і конкретних творчих навичок, що знижує вірогідність їхньої професійної успішності.
  • Документ
    Модель реалізації педагогічних умов розвитку творчого потенціалу в майбутніх учителів іноземних мов
    (СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Шліхтенко Юлія; Shlikhtenko Yuliia
    У статті розкрито проблеми професійної освіти в контексті впровадження в освітній процес моделі реалізації педагогічних умов розвитку творчого потенціалу в майбутніх учителів іноземних мов. Обґрунтувано формування творчого потенціалу щодо реалізації педагогічних умов за принципами: системності, систематичності та послідовності, а також у забезпеченні мотиваційно-ціннісного, емоційно-когнітивного, комунікативнодіяльнісного та особистісно-рефлексивного компонентів. Методами системного аналізу складових даної моделі дослідження є теоретичний аналіз наукової літератури, модель реалізації педагогічних умов розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів іноземних мов, узагальнення, порівняльний аналіз успішних освітніх практик і прогресивного педагогічного досвіду, систематизація. Представлені в статті педагогічні умови доцільно впроваджувати послідовно починаючи з першого курсу. Креативність майбутнього учителя іноземних мов повинна бути завжди присутньою в професійній підготовці як основа його повного включення в педагогічну діяльність. Оскільки розвиток освіченої творчої особистості майбутнього учителя іноземних мов є першочерговим завданням професійної підготовки, то творчий підхід до навчання виходить на перший план. Таким чином, творчий потенціал майбутніх учителів іноземних мов є системою природно обумовлених та відновлюваних ресурсів особистості, реалізація яких у процесі фахової підготовки призводить до значущих професійних та особистісних досягнень. Саме усвідомлення значення творчого потенціалу для здобуття професійного та особистісного успіху майбутніми учителями іноземних мов є однією з визначальних умов його розвитку. Надзвичайно важливо залучати студентів до розвитку творчого потенціалу саме під час аудиторної роботи, що пов’язана перш за все з використанням інтерактивних методів взаємодії між викладачем і студентами та між самими студентами. В процесі впровадження педагогічних умов варто керуватися ідеєю орієнтованості на формування творчої особистості здобувача вищої освіти у галузі вивчення іноземних мов під час фахової підготовки. Успіх навчання, відбитий у значних ціннісних та особистісних змінах здобувача освіти, великою мірою залежить від готовності педагога визнати унікальність та неповторність особи, на яку спрямовано освітній вплив.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук