Перегляд за Автор "Shevchuk Oleksandra"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ IPO: загальносвітові тенденції розвитку та українські реалії(2022) Юр’єва Поліна; Yur’ieva Polina; Шевчук Олександра; Shevchuk OleksandraОсобливістю сучасного етапу розвитку української та світової економіки є поява нових інструментів. Їх застосування є умовою подальшого розвитку та використання потенційних можливостей удосконалення економічних систем. Дану статтю присвячено питанню первинного розміщення акцій компаній на фондових біржах, що, власне кажучи, і є сучасним інструментом залучення фінансових ресурсів. Узагальнено сутність поняття «Initial Public Offering». Визначено основні причини виходу на фондові біржі світу та зображено рейтинг даних бірж. Поетапно охарактеризовано механізм виходу бізнесу на глобальні фондові ринки та наведено приклади успішного досвіду компаній, які здійснили IPO. Також розглянуто переваги та недоліки статусу публічної компанії. Проаналізовано вихід українських компаній на фондові біржі світу. Розглянуто основні тенденції глобального ринку IPO у останні роки.Документ Тенденції розвитку світової електронної комерції в умовах діджиталізації бізнесу(2023) Стежко Надія; Stezhko Nadiia; Шевчук Олександра; Shevchuk OleksandraУ даній статті досліджено тенденції розвитку світової електронної комерції в умовах діджиталізації бізнесу. Проаналізовано підходи до сутності поняття «електронна комерція». Визначено основні виклики, з якими стикаються сучасні онлайн-магазини та інші учасники ринку електронної комерції, такі як збільшення конкуренції, швидкий розвиток технологій та зміна попиту споживачів. Узагальнено основні тренди та тенденції сучасного діджиталізованого ринку. Побудовано та охарактеризовано світову динаміку е-комерції за останні п’ять років. Наведено рейтинг країн з найвищим відсотком роздрібних електронних продажів та виявлено, що провідне місце у даній сфері належить Китаю. Досліджено прогнозування загального світового доходу від електронної комерції у 2023 році за регіонами. Проаналізовано світові маркетплейси та наведено структуру світового ринку електронної комерції за основними гравцями у 2022 році.