Перегляд за Автор "Shadiuk Olha"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аксіологічні особливості підготовки майбутнього педагога до інклюзивної освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Шадюк Ольга; Shadiuk OlhaСучасні тенденції реформування вищої освіти передбачають підготовку конкурентоспроможних майбутніх педагогів, які, зважаючи на нові орієнтири освіти, зможуть працювати в інклюзивних групах. Професійна підготовка майбутніх педагогів до інклюзивної освіти передбачаю формування системи ціннісних орієнтацій. У статті обґрунтовуються необхідність аксіологічного орієнтира в підготовці майбутніх педагогів інклюзивних груп для їх професійного вдосконалення. Необхідність формування цінностей у студентів педагогічних закладів вищої освіти зумовлена зростаючими вимогами до рівня загальнокультурної, спеціальної та педагогічної підготовки випускників. У процесі педагогічного експерименту перевірено ефективність таких форм роботи зі студентами, як тренінгові вправи, лекції, гурток, педагогічна практика. Проведене дослідження не вичерпую всіх аспектів досліджуваної проблеми.Документ Підготовка майбутніх вихователів до співпраці з родинами вихованців(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Шадюк Ольга; Shadiuk OlhaУ статті розкрита актуальна на сьогодні проблема професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти до співпраці з родинами вихованців. Подається теоретичний аналіз актуальних досліджень науковців із проблеми та розглянуті основні положення професійної підготовки фахівців дошкільної освіти. Особлива увага приділяється важливим питанням у сфері підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 012 «Дошкільна освіта» у ЗВО. У статті подано зміст дисципліни «Теорія та методика співпраці з родинами» для здобувачів вищої освіти спеціальності 012 «Дошкільна освіта», а також наведено приклади завдання для самостійної роботи здобувачів вищої освіти.