Перегляд за Автор "Serha Vitalii Oleksandrovych"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Теоретичні засади маркетингової діяльності закладу вищої освіти(2020) Серга Віталій Олександрович; Serha Vitalii Oleksandrovych; Дєнєжніков Сергій Сергійович; Dieniezhnikov Serhii SerhiiovychВ магістерській роботі проведений комплексний аналіз сучасних тенденцій розвитку вищої школи, розроблено та обґрунтовано методичні положення, рекомендації та процедури по формуванню маркетингової стратегії розвитку закладу вищої освіти. До числа основних результатів теоретичного і прикладного характеру, що визначають рівень наукової та практичної новизни проведеного дослідження, відноситься: виявлено основні тенденції розвитку вищої школи та визначено завдання ефективної модернізації освітньої галузі; уточнено термінологічний апарат, що стосується понять «освітня послуга», «маркетинг освітніх послуг», «управління маркетингом закладу вищої освіти»; розроблена модель маркетингової стратегії закладу вищої освіти; розроблена комплексна методика формування стратегії маркетингової діяльності закладу вищої освіти.Документ Умови фомування маркетингової діяльності закладу вищої освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Дєнєжніков Сергій Сергійович; Dieniezhnikov Serhii Serhiiovych; Серга Віталій Олександрович; Serha Vitalii OleksandrovychСтаття присвячена теоретичному дослідженню умов формування маркетингової діяльності закладу вищої освіти. Особливий акцент у статті спрямовано на принципи стратегічного розвитку маркетингу в освітній сфері. У статті маркетинг закладу вищої освіти розглядається як система діяльності, що дозволяє суб’єкту господарювання оцінювати стан на ринку освітніх послуг, проаналізувати тенденції розвитку та ухвалити обґрунтовані управлінські рішення в подальшій роботі.