eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Sali Olena"

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Проектна діяльність як один з головних чинників формування іншомовної інтерактивної компетентності студентів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Салі Олена; Sali Olena
    У статті проаналізовано проектну діяльність як основний чинник формування іншомовної інтерактивної компетентності студентів. Визначено основні види компетентностей, які складають цілісну систему освіти. Розглянуто пізнавальну діяльність студентів, яка виступає головною умовою формування в них креативності та творчості. Автор досліджує розвиток пізнавальної активності студентів через упровадження інтерактивних методик, основною з яких є метод проектів. Проаналізовано феномен «уміння вчитися у взаємодії». У статті розглянуто мету, завдання, структуру та етапи проведення проектної діяльності. На приикладі англійської та німецької мов доведено ефективність методу проектів для формування іншомовної інтерактивної компетентності студентів ЗВО.
  • Документ
    Соціокультурний підхід у підготовці майбутніх учителів-філологів
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2019) Салі Олена; Sali Olena
    У статті проаналізовано соціокультурний підхід у викладанні англійської мови студентам як важливий чинник підготовки майбутніх філологів; розкриваються поняття «соціокультурна компетентність» і «діалог культур»; наводяться приклади практичного використання зазначеного підходу в роботі зі студентами ІДГУ. Визначено основні характерні особливості соціокультурної компетентності, які складають цілісний механізм у вивченні іноземних мов. Автор досліджує основні напрями формування та вдосконалення у студентів соціокультурної компетентності через упровадження інтерактивних технологій. Проаналізовано феномен «аудіолінгвальний метод». На прикладі студентів Ізмаїльського державного гуманітарного університету доведено ефективність соціокультурного розвитку. Автор акцентує увагу на тому, що навчання іноземної мови студентів полягає у формуванні в них комунікативних умінь усного та писемного мовлення у професійній сфері. Володіння соціокультурними засобами спілкування є запорукою успішної професійно орієнтованої комунікації із зарубіжними партнерами та колегами.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук