Перегляд за Автор "Sakunova Hanna Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Flippedlearning як інноваційна складова сучасного освітнього процесу навчання фізики засобами хмаро-орієнтованого середовища(ФОП Цьома С. П., 2018) Сакунова Ганна Василівна; Sakunova Hanna VasylivnaУ статті розкрито сутність та зміст «перевернутого навчання». Окреслена реалізація даної моделі в умовах Нової української школи. Розглянуто шляхи інтеграції «перевернутого навчання» засобами хмаро-орієнтованого середовища.Документ Формування інформаційно-цифрової компетентності учнів з фізики через призму STEМ-освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Сакунова Ганна Василівна; Sakunova Hanna Vasylivna; Мороз Іван Олексійович; Moroz Ivan OleksiiovychСтаття присвячена особливостям вивчення фізики в основній школі з урахуванням Концепції Нової української школи в умовах STEM-освіти. Підготовка висококваліфікованої та компетентної особистості – один із пріоритетних напрямів у реформуванні сучасного освітнього простору України. STEM-освіта – міждисциплінарна галузь, що дозволяє здійснити інтегрувальний процес в освіті, зокрема в реформуванні Нової української школи, та розвивати креативну особистість, яка володіє прикладними знаннями, вміннями та навичками й застосовує їх у повсякденному житті. Реформа Нової української школи спрямована на розвиток та оволодіння учнями ключовими компетентностями, зокрема – інформаційно-цифровою. Процес навчання фізики в умовах STEM-освіти здійснюється в контексті навчально-дослідницької та проектної діяльності, проведенні експериментів та дослідів, спостережень за фізичними явищами та процесами, обґрунтуванні фізичних теорій та закономірностей. Формування інформаційноцифрової компетентності учнів у процесі навчання фізики є важливою складовою для розвитку сучасної інноваційної особистості. Введення цієї компетентності на уроках фізики в умовах STEM-освіти відбувається під час викладу навчального матеріалу вчителем та самостійної обробки й аналізу інформації учнем з використанням сучасних та традиційних засобів навчання: конструкторів, моделей, лабораторних приладів, електронних пристроїв, віртуальних інтернет-ресурсів тощо. У статті розкрито зміст поняття, структурні елементи й ефективні засоби формування інформаційноцифрової компетентності на уроках фізики та позакласних заняттях, зокрема – дослідно-проектна діяльність. Наведені приклади проектів-дослідів («Визначення швидкості руху тіл різної форми», «Визначення густини речовини») із використанням традиційних та інноваційних засобів навчання. Розглянуто важливість застосування традиційного лабораторного обладнання та віртуальних навчальних лабораторій («Рух шайби по похилій площині») на уроках фізики на прикладі вивчення розділу «Механічний рух» у 7 класі.