Перегляд за Автор "Rybalko L. M."
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Екологізація змісту природничо-наукової освіти – результат застосування еколого-еволюційного підходу(2013) Рибалко Л. М.; Rybalko L. M.Автор обґрунтував доцільність застосування еколого-еволюційного підходу до навчання природничих дисциплін з метою наскрізної екологізації їх змісту. Окреслені основні напрями екологізації змісту природничо-наукової освіти на основі цього підходу. Розкрито сутність екологічного світогляду й особливості його формування в учнівської молоді на засадах еколого-еволюційного підходу. Доведено, що наскрізна екологізація змісту природничих дисциплін на основі застосування еколого-еволюційного підходу в навчанні забезпечить формування екологічної компетентності, екологічного світогляду та еколого-еволюціонуючої природничо-наукової картини світу.Документ Сучасні підходи до розв'язання проблеми інтеграції змісту природничо-наукової освіти(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Рибалко Л. М.; Rybalko L. M.Устатті проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід інтеграції змісту природничо-наукової освіти, теоретично обґрунтовано сучасні підходи до інтеграції змісту природничо-наунової освіти: інтегративний, системний, структурний, синергетичний, прогностичний, дедуктивний та еколого-еволюційний.