eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Rybalko L. M."

Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Екологізація змісту природничо-наукової освіти – результат застосування еколого-еволюційного підходу
    (2013) Рибалко Л. М.; Rybalko L. M.
    Автор обґрунтував доцільність застосування еколого-еволюційного підходу до навчання природничих дисциплін з метою наскрізної екологізації їх змісту. Окреслені основні напрями екологізації змісту природничо-наукової освіти на основі цього підходу. Розкрито сутність екологічного світогляду й особливості його формування в учнівської молоді на засадах еколого-еволюційного підходу. Доведено, що наскрізна екологізація змісту природничих дисциплін на основі застосування еколого-еволюційного підходу в навчанні забезпечить формування екологічної компетентності, екологічного світогляду та еколого-еволюціонуючої природничо-наукової картини світу.
  • Документ
    Сучасні підходи до розв'язання проблеми інтеграції змісту природничо-наукової освіти
    (СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Рибалко Л. М.; Rybalko L. M.
    Устатті проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід інтеграції змісту природничо-наукової освіти, теоретично обґрунтовано сучасні підходи до інтеграції змісту природничо-наунової освіти: інтегративний, системний, структурний, синергетичний, прогностичний, дедуктивний та еколого-еволюційний.

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук