Перегляд за Автор "Rusina Nelia"
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Аналіз навчальних планів підготовки землевпорядників Польщі: порівняльні аспекти(2017) Русіна Неля; Rusina NeliaУ статті представлено аналіз навчальних планів підготовки фахівців із землеустрою в університетах Польщі. Зазначено, що у польській педагогіці під навчальним планом розуміють опис способу реалізації цілей і завдань навчання, які викладені у типовій програмі. Представлено аналіз навчальних програм університетів Польщі. Розглянуто результати навчання, які виступають базовим елемент при розробці навчальних програм, тому що: визначають вид і обсяг навчання для студентів; забезпечують об'єктивний інструмент для оцінки процесу навчання на всіх його етапах (до занять, під час занять, після закінчення); в зрозумілій формі обґрунтовують вимоги до учасників навчального процесу; окреслюють компетентності випускників на допомогу їх майбутнім роботодавцям; визначають послідовні і самоосвітні компоненти, які потім можуть бути реалізовані у вигляді різноманітних форм навчання; допомагають викладачеві в організації та реалізації навчального план. Виокремлено структурні елементи таблиці навчального плану, а саме: назви дисципліни, загальна кількість годин та окремо по лекційним заняттям і практичній роботі (лабораторні і практичні заняття в малих групах, семінари, курсові і проектні роботи, креслярсько-графічні роботи, робота в комп’ютерному класі) по дисципліні, максимальну кількість залікових одиниць та форми зарахування. Визначено блоки-курси дисциплін навчального плану: обов’язкові, елективні, факультативні.Документ Сучасні підходи до побудови навчальних програм підготовки фахівців напрямку землевпорядкування в університетах Республіки Польща(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2017) Русіна Неля; Rusina NeliaУ статті представлено сучасні підходи до побудови навчальних програм підготовки фахівців напряму землевпорядкування в університетах Республіки Польща. Метою статті є з’ясування сучасних підходів до побудови навчальних програм підготовки фахівців напряму землевпорядкування в університетах Польщі. У процесі написання статті був використаний системний підхід, логічний метод дослідження та аналіз психолого-педагогічної, науково-технічної літератури. Установлено, що навчальні програми орієнтовані на кредитно-модульну систему організації навчального процесу, Національні рамки кваліфікації. Освітня програма розглядається як опис послідовних результатів навчання, які відповідають сфері професійної діяльності чи освітньої галузі, відповідно до Національних рамок кваліфікації для вищої освіти і також опис навчального процесу, що призводить до досягнення цих результатів разом із приписами окремих модулів цього процесу з пунктами ECTS.Документ Сучасні інновації в підготовці фахівців напряму землевпорядкування в університетах республіки Польща(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016) Русіна Неля; Rusina NeliaУ статті представлено сучасні інновації в підготовці фахівців напряму землевпорядкування в університетах республіки Польща. Метою статті є з'ясування засад упровадження інновацій у підготовці фахівців напряму землевпорядкування в Польщі. У процесі написання статті був використаний системний підхід, логічний метод дослідження та аналіз психолого-педагогічної, науково-технічної літератури. Установлено, що сучасними інноваціями є методи електронного навчання, відкриття нових курсів і напрямів підготовки, які дозволять модернізувати вітчизняний навчальний процес, а викладачам підвищити ефективність використання інформаційних технологій. Подальші дослідження спрямовані на вивчення можливостей підвищення ефективності занять із фахових дисциплін у процесі професійної підготовки майбутніх землевпорядників українських вишів шляхом упровадження інновацій.