Перегляд за Автор "Rudenko Olha"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Використання цифрових засобів у навчанні фінансово-обліковим дисциплінам(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2024) Руденко Юлія Олександрівна; Rudenko Yuliia Oleksandrivna; Демиденко Оксана; Demydenko Oksana; Руденко Ольга; Rudenko Olha; Бакляк Юлія; Bakliak YuliiaУ статті актуалізується проблема недостатньої якості навчання студентів ЗВО новітнім цифровим засобам ведення фінансового та бухгалтерського обліку . Доводиться, що у сучасних умовах паперова обробка інформації та передача даних є незручними і застарілими, що зумовлює необхідність її автоматизації та навчання цим технологіям студентів. Наведена авторська класифікація цифрових засобів, що стають сталою практикою навчання веденню фінансового і бухгалтерського обліку. До неї входять такі категорії: комп'ютерні симуляції та моделювання; навчальні платформи та онлайнкурси; програмне забезпечення для бухгалтерського обліку; електронні підручники та навчальні матеріали; вебінари та відеолекції; віртуальні та доповнені реальності (VR/AR). Описано кожну з вказаних категорій. Програми-симуляції облікових процесів моделюють реальні бухгалтерські операції, дозволяють студентам практикуватися в умовах, наближених до реальних. Наведено приклад використання програми-симуляції «The Accounting Bissim» від британських бізнес-тренерів і акцентовано увагу на передовому досвіді використання симулятора факультетом обліку та податкового менеджменту КНЕУ. Навчальні платформи та онлайн-курси (Prometheus, Coursera, edX) містять відеолекції, практичні завдання, тести, зворотний зв'язок, дозволяють сформувати фінансовий світогляд, зрозуміти фінансову складову підприємства, його бізнес-процеси, розширити знання з бухгалтерського обліку. Впровадження спеціального програмного забезпечення для ведення обліку дозволяє опанувати практичні навички автоматизації обліку виробництва, складу та управління кадрами тощо. Електронні підручники та навчальні матеріали надають постійний доступ до актуальних ресурсів, дозволяють швидко отримувати новітню інформацію та дослідження в сфері бухгалтерського обліку. Наведено приклад використання сучасного електронного підручника «Жива бухгалтерська книга». Віртуальні та доповнені реальності призначені для вирішення облікових завдань та отримання професійного досвіду в інтерактивному віртуальному фінансово-обліковому середовищі. Описано приклад VR/AR – програму M.E.Doc (My Electronic Document), в якій реалізована ідея просування електронного документообігу через гру в доповненій реальності. Для кожної категорії вказано приклади або позитивний досвід впровадження.Документ Організація дослідницько-пошукової роботи студентів при вивченні математики(ФОП Цьома С. П., 2018) Руденко Ольга; Rudenko OlhaРобота присвячена аналізу діяльності роботи математичного гуртка. Така форма дозволяє залучити студентів до дослідницько-пошукової роботи, що сприяє активізації самостійності студента, усвідомленню важливості вивчення математики як прикладної науки. Як результат, краще засвоєння матеріалу стає у нагоді студентам під час складання ЗНО та формує з них майбутніх кваліфікованих професіоналів.