Перегляд за Автор "Rovenska Olha"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Розробка системи систематичного перегляду й оновлення освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти(2021) Ровенська Ольга; Rovenska Olha; Астахов Віктор; Astakhov Viktor; Дмитришин Ірина; Dmytryshyn IrynaУ статті проаналізовано вимоги існуючих нормативних документів Національного агентства із забезпечення якості вищої освіти та методичних рекомендацій провідних університетів щодо розробки освітніх програм. Аналіз попиту на джерела опитування дозволив авторам цієї статті визначити шляхи розробки методики систематичного перегляду й оновлення освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти. Дослідження представляє контекст та зміст діяльності учасників робочої групи, відповідальної за вдосконалення ОП. Дослідники визначили етапи організації процедури публічного обговорення проєкту. Опитування зацікавлених сторін проводилось через поширення онлайн- анкети Google Forms в особистих повідомленнях, розміщення посилань на офіційні веб-сторінки випускаючих кафедр, у мережах Facebook, Telegram та електронних листах. Аналіз відповідей зацікавлених сторін сприяв розробці рекомендацій щодо вдосконалення освітньої програми та налагодження співпраці у навчальному процесі.Документ Удосконалення математичної компетентності студентів інформаційно-технологічних спеціальностей засобами НДР з теорії наближення(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Ровенська Ольга; Rovenska Olha; Астахов Віктор; Astakhov ViktorУ роботі показано переваги науково-дослідної роботи студентів (НДРС) з теорії наближення як методу вдосконалення дослідницької складової математичної компетентності студентів інформаційно-технологічних спеціальностей. Запропоновано один зі шляхів досягнення цієї мети – підготовка та проведення наукового дослідження, яке стосується питань наближення класів періодичних функцій тригонометричними поліномами. Цілеспрямоване формування дослідницького стилю мислення в процесі НДРС із теорії наближення сприяє формуванню в майбутнього фахівця здатності використовувати свої математичні знання для розв’язання різноманітних практичних і теоретичних задач, які зустрічаються в професійній діяльності.