Перегляд за Автор "Romanyshyna Liudmyla"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актулізація проблеми формування готовності майбутніх офіцерів‐прикордонників до протидії негативному інформаційно‐психологічному впливу в контексті інформаційної війни(2023) Юрчак Юрій; Yurchak Yurii; Романишина Людмила Romanyshyna Liudmyla; Romanyshyna LiudmylaУ статті розглянуто актуальні проблеми формування готовності майбутніх офіцерів ‐ прикордонників до протидії негативному інформаційно‐психологічний впливу на персонал Державної прикордонної служби України в контексті інформаційної війни та деякі способи протидії такій інформації.З’ясовано, що противники Інтернет‐медіа використовують, як засіб інформаційної боротьби, який має на меті вплив на поведінку та ментальність населення і персонал ДПСУ. Проаналізовано наслідки негативного інформаційно‐психологічного впливу.З’ясовано, що негативний інформаційно‐психологічний вплив на особовий склад Державної прикордонної служби України та населення прикордоння ‐ це використання пропаганди проти прикордонників і громадян України. Зазвичай вона спрямована проти України, її органів влади, керівництва Державної прикордонної служби України і органів місцевого самоврядування та може бути причиною зміни державної політики чи розладу економічної системи, системи безпеки у районах виконання прикордонниками службових обов'язків.Аналізом інтернет‐ЗМІ, супутникового телебачення і дій інтернет‐тролів, які є засобами негативного інформаційно‐психологічного впливу з боку РФ, підтверджено, що їх діяльність полягає в подачі неправдивої інформації, яка вводить в оману українське населення. Така діяльність противника спрямована на формування негативного ставлення до українського уряду і державних служб, у тому числі Державної Прикордонної служби України.Визначено мету захисту від інформаційно‐психологічного впливу.Поставлене завдання формування готовності майбутніх офіцерів прикордонників до протидії негативному інформаційно‐психологічному впливу на персонал Державної прикордонної служби України і населення в контексті інформаційної війни.Документ Наставництво як процес формування військових лідерів – майбутніх офіцерів запасу(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Романишина Людмила; Romanyshyna Liudmyla; Крищук Богдан; Kryshchuk BohdanВійськове командування провідних країн-членів та партнерів НАТО давно визнало наставництво важливим процесом формування військових лідерів, низка молодих талановитих офіцерів яких вже становлять значний відсоток корпоративного військового керівництва. Уміння керувати людьми є найважливішою рисою офіцера, тому головною особливістю військового керівництва стало прагнення виховувати серед військовослужбовців більше лідерів, а не послідовників. Лідерство повинно стати серцевиною військової організації, що передбачає створення необхідних педагогічних умов професійної підготовки майбутніх військових фахівців у закладах вищої освіти на засадах наставництва.Документ Обґрунтування необхідності формування комунікативної компетентності лікаря-стоматолога в процесі взаємодії з середнім медичним персоналом(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Лисиця Дмитро; Lysytsia Dmytro; Лисиця Юлія; Lysytsia Yuliia; Романишина Людмила; Romanyshyna LiudmylaУ роботі розглядаються теоретичні аспекти реалізації компетентнісного підходу в системі вищої медичної освіти України. Акцент зроблено на формуванні комунікативної компетентності, опираючись на деонтологію, медичну етику в співпраці лікаря-стоматолога з асистентами лікаря-стоматолога, гігієністами зубними, техніками зубними. Висвітлені існуючі визначення понять: «комунікативна компетентність», «деонтологія», «медична етика». Також у статті розкрито питання основних принципів, яких повинні дотримуватися всі члени стоматологічного колективу. Визначено ключові моменти в спілкуванні , поведінці лікаря-стоматолога у ставленні до колег, а також його місце в стоматологічній команді. Робота висвітлює дотримання принципів етики та деонтології між медичними працівниками та пацієнтом.Документ Педагогічні умови підготовки майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до стратегічного управління як технології педагогічного менеджменту(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Волкова Наталія; Volkova Nataliia; Лебідь Ольга; Lebid Olha; Романишина Людмила; Romanyshyna LiudmylaУ статті вивчено вітчизняний досвід стратегічного управління в системі освіти, упровадження технологій педагогічного менеджменту в закладах загальної середньої освіти. Проаналізовано наукові джерела з педагогічних і управлінських питань, пов'язаних із професійною підготовкою майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до стратегічного управління. Вивчено існуючі освітньо-професійні програми підготовки майбутніх керівників закладів освіти, навчальні плани, робочі програми навчальних дисциплін тощо. На підставі цілісного наукового аналізу обґрунтовано педагогічні умови підготовки майбутніх керівників закладів загальної середньої освіти до стратегічного управління як технології педагогічного менеджменту, а саме: створення атмосфери партнерської взаємодії викладачів і магістрантів в освітньому середовищі закладу вищої освіти; активізація самостійної пізнавальної діяльності майбутнього керівника закладу загальної середньої освіти; високий рівень компетентності керівників-наставників у здійсненні стратегічного управління, у супроводі яких здобувачі вищої освіти другого (магістерського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Управління навчальним закладом» зі спеціальності 073 Менеджмент; спрямованість викладання навчальних дисциплін на підготовку магістрантів до стратегічного управління закладом освіти різного типу.Документ Сучасні методи навчання англійської мови курсантів вищих військових навчальних закладів України(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2020) Романишина Людмила; Romanyshyna Liudmyla; Блощинський Ігор; Bloshchynskyi Ihor; Казакова Наталія Вікторівна; Kazakova Nataliia ViktorivnaМета статті – схарактеризувати сучасні методи навчання іноземної мови курсантів у вищих військових навчальних закладах України. Для досягнення мети дослідження використовувалися такі методи дослідження: аналіз, синтез, узагальнення, компаративний та прогностичний. Значну увагу було приділено розкриттю таких методів навчання іноземної мови, як інтерактивні лекції, обговорення, дискусії, кейс-метод, метод проєктів, інтерв’ю, «акваріум», диспути/дебати, рольові та ділові ігри, внутрішні/зовнішні кола та інші. У статті обґрунтовано те, що перспективним на сучасному етапі є також упровадження комп’ютерних технологій, що сприятиме підвищення ефективності іншомовної професійної підготовки майбутніх офіцерів.Документ Формування управлінської компетентності майбутніх бакалаврів з військового управління як педагогічна проблема(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Романишина Людмила; Romanyshyna Liudmyla; Крищук Богдан; Kryshchuk Bohdan; Нанівська Лідія; Nanivska LidiiaУ статті розглянуто сутність управлінської діяльності майбутніх бакалаврів з військового управління, спрямовану на оптимізацію й ефективне функціонування суб’єктів та об’єктів військового підрозділу. Управлінська діяльність майбутніх бакалаврів з військового управління передбачає їхню підготовку до організації життєдіяльності особового складу військового підрозділу з урахуванням і використанням різних технологій управлінської діяльності: Узагальнено, що управлінська діяльність має за основу управлінську технологію. Окремі види управлінських технологій доцільно застосовувати й у професійній підготовці майбутніх бакалаврів з військового управління. Такі управлінські технології використовуються для прогнозування, проєктування удосконалення підсистем; інформаційні та навчальні технолог для вирішення соціальних конфліктів; інноваційний розвиток керованих компонентів та ін. Апробацію методів використання управлінських технологій майбутні бакалаври з військового управління мають змогу здійснити під час навчання у ВВНЗ у безпечних умовах освітнього процесу, щоб здобуті знання, вміння і навички й управлінську компетентність використати у реальній практичній військово-професійній діяльності. Перспективними напрямами подальших розвідок визначено розробку оптимальних моделей управлінської діяльності, які доречно застосовувати у підготовці майбутніх бакалаврів з управлінської діяльності.