Перегляд за Автор "Rebrova Hanna Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Акмеологічні технології у формуванні економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2018) Реброва Ганна Олександрівна; Rebrova Hanna OleksandrivnaУ статті актуалізовано проблему формування економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей у контексті гуманістичної парадигми професійної освіти відповідно до соціокультурних перетворень суспільства. Визначено дієвість застосування педагогічних технологій в освітньому процесі, серед яких відповідно до гуманістичних засад освіти найактуальнішою визначено акмеологічні технології. Уточнено сутність акмеологічних технологій, розглянуто їх різновиди й теоретично обґрунтовано доцільність застосування у формуванні економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей. Представлено педагогічні умови і техніки, що відповідають акмеологічним технологіям.Документ Потeнціал емпаурмент педагогіки у професійній підготовці майбутніх викладачів музичного мистецтва і хореографії(2024) Реброва Олена Євгенівна; Rebrova Olena Yevhenivna; Реброва Ганна Олександрівна; Rebrova Hanna OleksandrivnaУ статті актуалізовано проблему готовності майбутніх викладачів музичного мистецтва і хореографії до постійного вдосконалення та підвищення рівня професійної майстерності. Зазначене відповідає концепції сталого розвитку, який розглядається в науковій галузі крізь призму педагогіки емпауерменту. Проблема ефективного розвитку професійних якостей важлива для усіх спеціальностей, але в творчих спеціальностях цей процес поєднаний з розвитком специфічних художньо‐творчих здібностей. Разом з тим, активна роль мистецтва в соціокультурному просторі зумовлює здатність музикантів і хореографів реалізувати себе в різних траєкторіях розвитку, суголосних соціальним, культурним сферам, де мистецька творчість відіграє значну роль. На основі зазначеного визначено мету – розкрити потенціал принципів педагогіки емпауерменту в підготовці майбутніх викладачів музичного мистецтва і хореографії в парадигмі сталого розвитку особистості, що здійснюється з урахуванням різних сфер соціокультурного середовища сучасного суспільства. Окреслено фактори, що зумовлюють потребу у сталому розвитку, які об’єктивно існують в сучасному просторі. У статті зроблено наголос на установку здобувачів на розвиток і саморозвиток вже на перших етапах отримання вищої освіти. Визначено ефективні технології сталого розвитку які запроваджуються з перших етапах навчання в закладах вищої освіти: акмеологічна, міждисциплінарна, проєктувальна та партисипативна,. Представлено сфери застосування емпауерменту в галузі мистецької освіти на основі технологій партисипації. Показано взаємоузгодженість сталого розвитку особистості та постулатів педагогіки емпауерменту в соціокультурному просторі та в проєкції на особистість майбутніх викладачів музичного мистецтва і хореографії. Розкрито якості‐потреби, які підлягають сталому розвитку. Це не здібності, а саме професійні якості, які сформовані на ментальному рівні через типові потреби, які поступово усвідомлюються здобувачами, майбутніми спеціалістами в галузі музичного мистецтва і хореографії, що потребують постійного вдосконалення та саморозвитку для їх реалізації. За акцентовано увагу на принципах педагогіки емпауерменту, які суголосні творчій діяльності і проблемам творчого розвитку майбутніх викладачів музичного мистецтва і хореографії.Документ Специфіка економічного контенту мистецької освіти як гуманітарної педагогічної галузі(ФОП Цьома С. П., 2018) Реброва Ганна Олександрівна; Rebrova Hanna OleksandrivnaУ статті висвітлено актуальні питання взаємозв’язку економіки й культури та їх вплив на розвиток мистецької освіти як гуманітарної галузі. Обґрунтовано гуманістичний вектор мистецької освіти та місце в ньому економічного сегменту; уточнено сутність економічної культури майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей, до яких віднесено й представників мистецького освітнього профілю та учителів. Показано функції взаємозв’язку культури й економіки, визначено смислові змістові лінії, які складають економічний контент мистецької освіти як педагогічної галузі.Документ Індивідуальне навчально‐творче завдання у професійній підготовці здобувачів вищої освіти мистецьких та мистецько‐педагогічних спеціальностей(СумДПУ імені А. С.Макаренка, 2022) Реброва Олена Євгенівна; Rebrova Olena Yevhenivna; Линенко Алла; Lynenko Alla; Реброва Ганна Олександрівна; Rebrova Hanna OleksandrivnaУ статті актуалізовано проблему поєднання навчання і дослідження в підготовці здобувачів вищої освіти мистецьких та мистецько‐педагогічних спеціальностей як гуманітарного, так і суспільного напряму. До таких віднесено майбутніх учителів музичного мистецтва, майбутніх викладачів мистецьких дисциплін за видами музично‐виконавської діяльності (викладачі гри на музичних інструментах, викладачі вокалу тощо) та майбутніх викладачів хореографії. Показано, що професійна підготовка майбутніх учителів та викладачів різних мистецьких дисциплін ґрунтується на міждисциплінарній методології, спрямована на формування інтегрованого мислення, зорієнтована на творчу самореалізацію через різни види виконавства: музичного, хореографічного.