Перегляд за Автор "Ratieieva Viktoriia Oleksandrivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Технології соціальної роботи і соціальної допомоги в умовах трансформаційного періоду(2020) Поляничко Анжела Олександрівна; Polianychko Anzhela Oleksandrivna; Гончаренко Олена Володимирівна; Honcharenko Olena Volodymyrivna; Знобей Олексій Володимирович; Znobei Oleksii Volodymyrovych; Іонова Ірина Миколаївна; Ionova Iryna Mykolaivna; Кирилюк Ганна Василівна; Kyryliuk Hanna Vasylivna; Клочко Олексій Олександрович; Klochko Oleksii Oleksandrovych; Луценко Олена Анатоліївна; Lutsenko Olena Anatoliivna; Полякова Ольга Михайлівна; Poliakova Olha Mykhailivna; Пономаренко Людмила Іванівна; Ponomarenko Liudmyla Ivanivna; Ратєєва Вікторія Олександрівна; Ratieieva Viktoriia Oleksandrivna; Шевченко Таїсія Станіславівна; Shevchenko Taisiia Stanislavivna; Шпиг Наталія Олександрівна; Shpyh Nataliia OleksandrivnaНавчально-методичний посібник містить теоретичні розвідки щодо технологізації соціальної роботи і соціальної допомоги. Окремим розділом представлено технології інституційно-організаційного забезпечення і реалізації соціальної роботи і соціальної допомоги. У виданні розробленими є технології реалізації соціальної роботи і соціальної допомоги в контексті їх деінституалізації. Посібник адресовано працівникам соціальних служб, студентам і магістрантам спеціальності 231 «Соціальна робота» і 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності», соціальним працівникам і соціальним педагогам, практичним психологам, які використовують у своїй діяльності технології соціальної роботи і соціальної допомоги.Документ Формування готовності майбутніх психологів до використання засобів естетотерапії у професійній діяльності: практико зорієнтований аспект(2016) Ратєєва Вікторія Олександрівна; Ratieieva Viktoriia OleksandrivnaСтаттю присвячено висвітленню особливостей програми для майбутніх психологів «Основи естетотерапії у професійній діяльності психолога: особистісне і професійне зростання». Підкреслено значущість її опанування студентами для подальшогорозвитку їхньої професійної компетентності під час консультативної допомоги і психосоціальної підтримки. За результатамиформувального етапу педаго¬гічного експерименту доведено, що підвищення рівня готовності майбутніх психологів до використання засобів естетотерапії буде ефективним за умови упровадження у професійну підготовку майбутніх психологів програми «Основи естетотерапії у професійній діяльності психолога: особистісне і професійне зростання».