Перегляд за Автор "Rabetska Nadiia"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Cтруктурна модель формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Рабецька Надія; Rabetska NadiiaУ статті розкрито дієвість реалізації розробленої моделі з метою формування комунікативної компетентності студентів, що передбачала поетапну підготовку майбутніх фахівців соціономічної сфери шляхом експериментальної методики з упровадженням в експериментальній групі визначених педагогічних умов. Для досягнення поставленої мети організація освітнього процесу зі студентами-майбутніми фахівцями соціономічної сфери в експериментальній групі передбачала: усвідомлення майбутніми фахівцями варіативності комунікативної взаємодії в соціальній сфері на лекційних заняттях спецкурсу «Основи формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери» і таких навчальних дисциплін, як «Вступ до спеціальності», «Психологія», «Педагогіка», «Культурологія», «Українська мова (за професійним спрямуванням)», які проводились у форматі полілогу; поглиблення отриманих теоретичних знань на практичних заняттях, у позааудиторній роботі, під час самостійної творчої роботи студентів; практичне відпрацювання набутих умінь шляхом залучення студентів до розроблення комунікативних моделей поведінки в соціальній сфері, організації міжособистісної комунікативної взаємодії, рольових і ділових ігор на практичних заняттях, тренінгів комунікативної взаємодії й емоційної саморегуляції, вирішення педагогічних задач, розв’язання конфліктних ситуацій, виконання творчих завдань під час позааудиторної роботи; надання педагогічної підтримки в процесі становлення майбутніх фахівців соціономічної сфери як суб’єктів професійної комунікації; відпрацювання набутих знань, умінь і навичок під час проходження навчально-ознайомлювальної практики. Презентовано сутність експериментальної методики формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери на різних етапах.Документ Динаміка змін результатів рівнів сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери за когнітивним критерієм(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2023) Рабецька Надія; Rabetska NadiiaУ статті проаналізовано стан дослідження проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери згідно когнітивного критерію, уточнено зміст понять «професійна діяльність фахівців соціономічної сфери», «комунікативна компетентність», обґрунтовано педагогічні умови формування комунікативної компетентності майбутніх фахівців соціономічної сфери. З’ясовано, що спільним для всіх професій соціономічної сфери є робота з людьми, надання їм необхідної допомоги, що вимагає від майбутніх фахівців набуття відповідних знань, умінь і навичок, певного досвіду щодо організації позитивного спілкування й ефективної взаємодії з довколишніми людьми у вирішенні нестандартних життєво значущих для них ситуаціях, що виникають. До цього типу належать професії, які відповідають таким ознакам: предметом праці виступає інша людина чи група людей; основними виробничими завданнями працівника є безпосередній вплив на інших людей (навчання, виховання, лікування й догляд, інформаційне й соціально-побутове обслуговування); успішність професійної діяльності значною мірою залежить від умінь працівника встановлювати безпосередні соціальні контакти; головними знаряддями праці є вербальні (мовлення) і невербальні (міміка, жести, виразні рухи) засоби спілкування.