Перегляд за Автор "Prykhodko Hanna Vasylivna"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Соціально-педагогічна діяльність як складова освітнього процесу у вітчизняній педагогічній думці 20-30-х років XX століття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2010) Приходько Ганна Василівна; Prykhodko Hanna VasylivnaУ статті за результатами аналізу праць вітчизняних діячів освіти і науки з'ясовані особливості соціально-педагогічної діяльності у 20-30 роки XX століття. Визначено специфіку теоретичних й практичних виявів соціально-педагогічної діяльності в зазначений період.Документ Соціокультурні регулятиви засобів сімейного виховання дітей різної статі: данина традиції чи запорука спадкоємності поколінь?(2016) Приходько Ганна Василівна; Prykhodko Hanna VasylivnaУ статті проаналізовано деякі засоби традиційного сімейного виховання дітей в українській селянській родині ХІХ – поч. ХХ ст. Дослідження ґрунтується на теоретико-методологічних засадах гендерного підходу, що дозволило довести історичну й соціокультурну сконструйованість уявлень про відмінності між статями дітей; розкрити процес засвоєння дітьми соціальних ролей, видів діяльності, які визначені для них суспільством із моменту народження, у залежності від їх приналежності до чоловічої або жіночої статевих груп. Особливу увагу закцентовано на тому, що насиченість статево-рольовими стандартами процесу сімейного виховання є усталеною традицією, слідування якій певним чином зумовлює ієрархічний розподіл у суспільстві економічних і соціальних ресурсів відповідно до статевої приналежності.Документ Соціостатеве виховання дітей в українській селянській родині ХІХ – початку ХХ століття(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2014) Приходько Ганна Василівна; Prykhodko Hanna VasylivnaУ дисертації з позиції гендерного підходу узагальнено теоретичні засади, традиції і досвід соціостатевого виховання дітей в українській селянській родині ХІХ – початку ХХ ст. З’ясовано стан наукового розроблення проблеми та здійснено періодизацію її вивчення у вітчизняній історіографії. Визначено провідні чинники (гендерну стратифікацію, гендерні стереотипи, релігію) формування вітчизняних традицій соціостатевого виховання дітей. Розкрито принципи, основні закономірності та особливості процесу соціостатевого виховання дітей в українській селянській родині. Схарактеризовано методи (формування свідомості, організації діяльності, спілкування і досвіду суспільної поведінки, стимулювання діяльності і поведінки), засоби (етнопедагогічні ідеали, працю, фольклор, дитячі ігри та іграшки) і форми (індивідуальне та групове залучення дітей до обрядів життєвого та календарного циклів української селянської родини) соціостатевого виховання дітей в українській селянській родині ХІХ – початку ХХ ст.Документ Українська література XIX - початку XX століття як джерело вивчення історії педагогіки: гендерний контент-аналіз(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2012) Приходько Ганна Василівна; Prykhodko Hanna VasylivnaУ статті обґрунтовано доцільність залучення творів художньої літератури у якості джерельної бази до дослідження проблем історії педагогіки. Використано метод контент-аналізу як інструмент опанування історико-педагогіних процесів з позиції гендерного підходу.