eSSPU logo
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
eSSPU logo
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • Українська
  • English
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь.Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Postoian T. H."

Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Документ
    Дуальна система навчання в умовах галузевої кластеризації
    (2015) Постоян Т. Г.; Postoian T. H.
    У статті на засадах позитивного світового досвіду використання дуальної системи професійної підготовки кадрів та принципів кластеризації галузей економіки пропонується інноваційна освітня система підготовки кадрів для виноградарсько-виноробної галузі у структурі виноградарського кластеру. Реалізація дуального навчання у кластерній системі підготовки галузевих кадрів сприятиме переходу на якісно новий рівень підготовки та перепідготовки висококваліфікованих робітничих кадрів та фахівців галузі, що як наслідок забезпечить конкурентоспроможність виноградарсько-виноробної галузі на міжнародному ринку. Подальші дослідження проблеми передбачають системну характеристику стратегій навчальних закладів – учасників кластеру.
  • Документ
    Наукові засади професійної компетентності майбутнього вчителя музики
    (2015) Постоян Т. Г.; Postoian T. H.; Усачов О. С.; Usachov O. S.
    У статті охарактеризовано підходи до визначення професійної компетентності майбутнього вчителя музики, її структурні складові та спеціальні компетентності. У статті наголошується, що професійна компетентність не є статичним набором «застиглих» компетенцій. Це динамічна система з тенденцією розвитку.
  • Документ
    Педагогічні умови формування прогностичної компетентності майбутніх магістрів початкової освіти
    (2015) Постоян Т. Г.; Postoian T. H.; Кінєшева А. Ю.; Kiniesheva A. Yu.
    Визначено та охарактеризовано педагогічні умови формування прогностичної компетентності майбутніх магістрів початкової освіти в системі експериментального навчання. Акцентовано увагу на тому, що провідна роль у формуванні прогностичної компетенції в умовах експериментального навчання належить інформаційним технологіям. Розглянуто мету, завдання, підходи до побудови змісту спецкурсу «Прогностична діяльність в системі менеджменту початкової освіти».

Програмне забезпечення DSpace та СумДПУ імені А.С. Макаренка copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Політика приватності
  • Надіслати відгук