Перегляд за Автор "Portianko Hanna Oleksiivna"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості роботи з розвитку мовлення як складової комунікативної діяльності дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Портянко Ганна Олексіївна; Portianko Hanna OleksiivnaСтаття присвячена висвітленню особливостей мовлення дітей дошкільного віку з розладами аутистичного спектра та напрямків корекційної роботи у цій сфері. У науковій розвідці показаний взаємозв’язок розвитку мовлення дошкільників з розладами аутистичного спектра із формуванням комунікативної функції цих дітей. Також наведені практичні напрямки, методи, засоби корекційної роботи в умовах спеціалізрваних та інклюзивних закладах.Документ Формування комунікативної активності в дітей з розладами аутистичного спектру дошкільного віку(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Портянко Ганна Олексіївна; Portianko Hanna Oleksiivna; Дегтяренко Тетяна Миколаївна; Dehtiarenko Tetiana MykolaivnaОб'єктом дослідження є процес формування комунікативної активності в дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – формування комунікативної активності в дітей з розладами аутистичного спектру дошкільного віку. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи розвитку комунікативної діяльності дошкільників із розладами аутистичного спектру. Вивчено феноменологію комунікативної діяльності людини. Досліджено особливості розвитку комунікативної діяльності дитини дошкільного віку з розладами аутистичного спектру. Розкрито значення комунікативної активності в розвитку дитини дошкільного віку. У другому розділі визначено стан сформованості комунікативної активності дітей із розладами аутистичного спектру дошкільного віку на констатувальному етапі дослідження, описано критерії, рівні та методики визначення стану сформованості комунікативної активності в дітей із розладами аутистичного спектру дошкільного віку, висвітлено результати констатувального дослідження. У третьому розділі описано експериментальну роботу з впровадження альтернативної та додаткової комунікації для розвитку комунікативної активності дітей з РАС, описано впровадження засобів альтернативної та додаткової комунікації у дітей з РАС дошкільного віку, представлено результати формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 76 сторінок, з них – 70 сторінки основного тексту, 3 таблиці, 9 рисунків, 77 джерел.