Перегляд за Автор "Popova Julia Vladimirovna"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Формування навичок самообслуговування в дітей із ЗПР дошкільного віку в умовах інклюзивної групи(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2022) Попова Юлія Володимирівна; Popova Julia Vladimirovna; Косенко Юрій Миколайович; Kosenko Yuriy MykolayovychОб'єктом дослідження є процес формування навичок самообслуговування в дітей дошкільного віку. Предмет дослідження – формування навичок самообслуговування в дітей із ЗПР дошкільного віку в умовах інклюзивної групи. Магістерська робота складається зі вступу, трьох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У вступі обґрунтована актуальність дослідження, визначена мета та завдання дослідження. У першому розділі висвітлено теоретичні основи формування навичок самообслуговування в дітей із ЗПР дошкільного віку в умовах інклюзивної групи. Висвітлено особливості організації інклюзивної освіти в закладі дошкільної освіти. Досліджено специфіку розвитку дітей із ЗПР в дошкільному віці. Описано значення самообслуговування в розвитку дитини дошкільного віку. У другому розділі досліджено стан сформованості навичок самообслуговування в дітей із ЗПР дошкільного віку на констатувальному етапі дослідження. Описано критерії, рівні та методики визначення стану сформованості навичок самообслуговування в дітей із ЗПР дошкільного віку. Представлено результати констатувального дослідження. У третьому розділі описано експериментальну роботу з реалізації педагогічних умов формування навичок самообслуговування у дошкільників із ЗПР, визначено педагогічні умови формування навичок самообслуговування у дітей із ЗПР дошкільного віку та здійснено аналіз результатів формувального експерименту. У висновках узагальнено основні результати магістерського дослідження. Апробація результатів дослідження здійснено на: VІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (25 листопада 2020 року, м. Суми); VІІІ Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих учених «Корекційна та інклюзивна освіта очима молодих науковців» (19 травня 2021 року, м. Суми); VІІ Міжнародній науково-практичній конференції «Корекційно-реабілітаційна діяльність: стратегії розвитку у національному та світовому вимірі» (24 листопада 2021 року, м. Суми). Загальний обсяг роботи – 103 сторінок, з них – 85 сторінок основного тексту, 5 таблиць, 11 рисунків, 84 джерела.