Перегляд за Автор "Popadych Olena"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Особливості організації спілкування дітей у навчально-виховному комплексі «Школа-садок»(СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2021) Замрозевич-Шадріна Світлана; Zamrozevych-Shadrina Svitlana; Попадич Олена; Popadych OlenaУ статті розглянуто проблеми забезпечення педагогами найрізноманітніших форм спілкування дітей молодшого шкільного та дошкільного віку в навчально- виховному комплексі «Школа-садок». При цьому зазначається, що для того, щоб між дітьми обох вікових підгруп розвивалися доброзичливі стосунки, учителям початкових класів і вихователям необхідно підготовитися, заздалегідь підібрати спільні ігри та види посильної праці для шестиліток. Завдяки цілеспрямованій підготовчій роботі педагогів у молодших школярів поступово з'являється інтерес до дітей дошкільного віку, бажання налагодити з ними контакти та спілкуватися. Наголошується, що вчителям і вихователям варто пам'ятати, що в жодному разі не можна вихованців примушувати до спілкування. Воно повинно будуватися на основі взаємного бажання. Лише за цієї умови спілкування стане дійовим засобом формування доброзичливих взаємин між учнями початкових класів і дошкільниками. З'ясовано, що одним із найголовніших засобів, що формує взаємини дітей, є гра. Саме в дидактичних іграх закладені невичерпні можливості виховання взаємин між дітьми молодшого шкільного віку та дошкільниками, а їх зміст і правила ставлять учасників в умови, що вимагають від них уміння діяти спільно, регулювати свою поведінку, бути справедливим, чесним і вимогливими, а в разі потреби й поступитися товаришеві. Зазначається, що особливе значення у формуванні доброзичливості між дітьми обох вікових груп має спілкування через книги, через спільну трудову діяльність, а досягти позитивного результату можна тільки за умови попередньої підготовки та злагодженої праці вчителів початкових класів і вихователів.