Перегляд за Автор "Poliuha V. V."
Зараз показуємо 1 - 3 з 3
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Дисипативні системи синергетики в музичній освіті(2015) Полюга В. В.; Poliuha V. V.У статті подано та проаналізовано дисипативні системи музичної освіти в контексті науки синергетики. Виокремлено атрактори синергійності музичної освіти. Осмислено музичну свідомість як особливу форму активності окремого індивіда, суспільства, культури, освіти. Проаналізовано нову освітню концепцію асиметрії півкуль головного мозку людини, де синергетика освіти є базою для розвитку творчого мислення. Доведено, що розвиток музичної освіти, на творчому рівні формує новий світогляд, нові напрямки, впливає на розуміння наукової картини світу через синергетичну методологію, та сприяє змінам свідомості особистості.Документ Проблеми синергетики в контексті сучасної музичної освіти(2015) Полюга В. В.; Poliuha V. V.У статті висвітлено окремі трактування проблем синергетики, що становлять значимість в осмисленні концепції музичної освіти. Проаналізовано такі основні синергетичні аспекти, як дисипативні структури (самоорганізація, саморозвиток), музична свідомість, міждисциплінарність. Доведено, що проаналізовані головні концепти синергетики виявляють основоположні функції розвитку особистості такі, як мислительна, духовно-світоглядна, особистісна відкритість навколишньому світові. Відповідно, осмислені синергетичні проблеми мають суттєву евристичну цінність у сфері музичної освіти, яка переживає період трансформації, зумовленої сучасними суспільно-естетичними викликами, інформаційним прогресом, комп’ютеризацією.Документ Специфіка та екзистенціальний характер філософування Василя Стуса(2010) Полюга В. В.; Poliuha V. V.У статті розкрито специфіку та екзистенціальний характер філософувань українського поета-мислителя ХХ століття Василя Стуса. Особливу увагу звернено на ті аспекти творчості філософа, які репрезентують концепцію людини в контексті філософії екзистенціалізму. Наголошено на єдності окремих філософських аспектів у спадщині Василя Стуса з концепціями екзистенціальних учень С. К’єркегора, Фр. Шлегеля, А. Камю.